100% sports

Seminārs „Efektīva pārdošana” ir ļoti interesants. Bija lietas, ko es agrāk vispār nepielietoju. Man visas tēmas bija vienlīdz svarīgas. Vispār man ļoti patika seminārs. Topā! Turpināt mūs apmācīt arī turpmāk un nāciet iepirkties pie mums uz Dominu!
Kaspars Babkovs, SIA „Sportland”, pārdevējs/konsultants
Seminārs „Efektīva pārdošana” ietver ļoti nozīmīgas tēmas un liek pārdomāt savu līdzšinējo darbību. Patika, ka seminārs bija ar daudziem praktiskiem piemēriem un „saprotamā” valodā. Vissvarīgākās tēmas : Jautājumu nozīmīgums apkalpošanas procesā Preces demonstrēšana Darījumu noslēgšana. Pēc semināra ir apņemšanās strādāt un pakalpot klientus vēl labāk.
Artūrs Šluburs , SIA „Sportland”, pārdevējs/konsultants
Atraktīvs stāstījums ar reāliem piemēriem no dzīves, kas sniedz iespēju palūkoties uz sevi no malas. Ļoti patika tēmas – Kā pareizi pieiet klientam Preces prezentācija Kā vislabāk pārdot , sarunas noslēgums. Aizraujoši un noderīgi un jau nākamajā darba dienā izmantošu dotos padomus, kā labāk pārdot. Bija SUPER!
Līga Buka, „Sportland”, pārdevējs/ konsultants
Šādi semināri ir ļoti vajadzīgi , noderīgi gan pašam, gan uzņēmumam. Ja nebūtu tāds pasniedzējs kā Armands Ābelītis, diez vai izdotos tik labs seminārs. Semināra „Efektīva pārdošana” tēmas bija ļoti labi uztveramas ar praktisku piemēru palīdzību no mūsu darba specifikas. Praktiskās nodarbības padarīja visu šo pasākumu interesantāku. Tā turpināt un lai uz priekšdienām tik pat daudz klientu un izturības!
Aldis Feldmanis, SIA „Sportland”, veikala vadītāja vietnieks
Ļoti interesants un noderīgs „Efektīva pārdošana” seminārs . Armands Ābelītis ir ļoti interesants un atraktīvs pasniedzējs, kurš ir ļoti zinošs un māk semināra tēmas pasniegt tā, lai tas nebūtu nogurdinoši. Ļoti svarīgas tēmas, lai kļūtu par profesionālu pārdevēju. Biežāk rīkot tādus interesantus seminārus!
Marita Bleidele, „Sportland”, vadītāja vietniece
„Kopumā seminārs bija labs, pozitīvs. Interesantākās tēmas: - darījuma slēgšana, kā saglabāt savus klientus, un kādus pozitīvos vārdus lietot sarunā ar klientu. Uz dažām varētu paskatīties ilgāk un tuvāk, piemēram, par līdzejošām precēm.

„Seminārs bija ļoti labs, guvu ļoti daudz jaunas zināšanas. Vēlētos, lai visi mūsu veikala pārdevēji varētu piedalīties šādos kursos un iegūtu zināšanas, kuras turpmāk varētu pielietot, lai būtu efektīva pārdošana. Noteikti turpmāk ieteikšu jūsu seminārus draugiem un paziņām.”
Daiga Goldblate
Šīs apmācības palīdzēja atsvaidzināt gan jau esošās zināšanas, gan papildināt zināšanas ar jaunu, noderīgu informāciju darba specifikas sakarā. Īpaši vēlētos izcelt apmācību laikā veikto Mystery Shopping, kas ļāva analizēt ikdienas darbā pieļautās nepilnības, kļūdas pārdošanas jomā, kuras ikdienas steigā mēs mēdzam neievērot. 
Balstoties uz šo Mystery Shopping tika veikta rūpīga darba analīze, kas veicina klientu apkalpošanas kultūru mūsu uzņēmumā. Kā arī palīdz pārdevējiem veikt labāku klientu vēlmju analīzi. Tāpat ļoti noderīgs ir videomateriāls, kurš tika uzņemts apmācību laikā, tas noder savas uzvedības analīzei arī pēc kursu absolvēšanas. Kopumā, ar esošajiem kursiem esam ļoti apmierināti un plānojam izmantot Sia “Discovery World” -Perfect Sales pakalpojumus arī turpmāk.
Andris B.
Andris Beķeris
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)