Telefoniski iebildumi
Lielākā daļa cilvēku telefonu uzskata tikai par palīgierīci komunikācijai. Patiesībā telefonam ir varens spēks, ja to pareizi izmanto. Taču lielākā daļa pārdevēju nekad nav apmācīti, kā izmantot šo ietekmīgo pārdošanas darbarīku.
Atteikuma loma pārdošanas veiksmē
Veiksmīgi cilvēki saprot atteikuma vērtīgumu sadarbības procesā ar klientu.Viņi neuzņem atteikumu personīgi, bet gan izveido savu attieksmi un reaģē uz to tā, kā uz neatņemamu pārdošanas darba sastāvdaļu, lai attīstītu jaunas biznesa iespējas. Viņi to uzskata par izaicinājumu, kura priekšā nepadodoties ir iespēja izveidot tādas attiecības ar klientu , kas atnesīs vēlamos rezultātus. Profesionāļiem patīk tas, ka viņiem ir iespēja klienta pretestību pārvērst piekrišanā.
Jautājumi, kas sekmē pārdošanu
Profesionāli pārdevēji uzskata, ka jautājumi veicina pārdošanu un ka tieši jautājumi ir tie, kas veic pārdošanu.
Desmit darbinieku stimulēšanas līdzekļi
MOTIVĀCIJA - tas nenozīmē cilvēkus piespiest darīt to, ko Jūs vēlaties, bet gan piespiest cilvēkiem pašiem vēlēties izdarīt to, ko vēlaties Jūs!
Praktiska darbinieku motivācija
Ja Jūs sekosiet Herzberga principiem, Jums drīz var ienākt prātā 40 vai 50
idejas (ar dažām sakritībām kategorijās) praktiskai motivācijai, un visas tās ir ar neierobežoti radošām variācijām.
Kā "nolaist no sliedēm" savas karjeras veiksmi
Es esmu atklājis 10 universālas lietas, kas tev palīdzēs “nolaist no sliedēm” tavu biznesa veiksmi, iespēju pieaugt un tikt paaugstinātam. Tev par katru cenu vajadzētu izvairīties no šiem manevriem neatkarīgi no tā, kur tu strādā un kam tu pārdod.
Kā panākt, lai Jūsu prezentācija ieinteresētu klausītājus
Plānojat uzstāties auditorijas priekšā? Lūk, dažas idejas, kas palīdzēs Jums veikt spēcīgu prezentāciju. Auditorijas iesaistīšana nozīmē aktīvi iesaistīt jūsu auditoriju prezentācijā. Jūsu žestiem, acu kontaktam, sejas izteiksmei, un jūsu balsij ir liela nozīme auditorijas uzmanības piesaistīšanai.
Klientu vajadzību psiholoģija
AtslēgvārdiVajadzība – tas ir pārdzīvojums vajadzībā pēc kaut kā, neatlaidīga tiekšanās, cilvēka vēlme, kas viņā rada aktīvas dzīves nepieciešamību.Vajadzību veidi – Parasti izdalās dabiskās, materiālās, sociālās un garīgās vajadzības.Vajadzību apmierināšana – tas ir process, noslēgts psiholoģiskais cikls, kurā tiek izdalīti sekojoši etapi: konkrētās vajadzības vai vēlmes aktualizācija, apmierināšanas līdzekļu un veidu meklēšana, vajadzīgās lietas iegūšana, tās apgūšana, izmantošana un vēlmes apsīkšana.
Kā jūs varat uzlabot savas klausīšanās iemaņas
Cilvēki, kas daudz runā, maz klausās. Bet cilvēki, kas lieto savas smadzenes savas mutes vietā, daudz klausās un maz runā izpētīšanas laikā.
Kā izturēties pret saniknotiem klientiem
“Katram ir sliktās dienas. Pat klientiem. Ja viņi zaudē savaldīšanos, piedodiet viņiem. Palīdziet viņiem justies ērti, lai viņi pie jums atkal atgrieztos.”
Armands Ābelītis
Klienta lēmuma pieņemšanas process
Vairums pārdevēju atzīst, ka viņiem ir noteikta sistēma, kas aizvest klientu līdz pirkumam.
Kā piesaistīt klientu uzmanību jūsu tirdzniecības stendam
Cik ilgs laiks ir nepieciešams, lai klients izlemtu, vai viņš pieies pie jūsu reklāmas stenda, vai paies tam garām? Cik ilgs laks ir nepieciešams, lai jūs paietu kādus divus metrus uz vienu vai otru pusi? Tas ir tas laiks, kas jums ir dots, lai nodotu apmeklētājam konkrētu vēsti/ziņojumu. Kā jums to izdarīt?
Pārdošana grūtos apstākļos
Kad ekonomika pieņem lēnāku tempu, daudzi uzskata, ka viss iet tikai uz leju un būs tikai sliktāk. Daudzi biznesa cilvēki apgalvo, ka viņi šajā situācijā neko nevar darīt, tādēļ atkāpjas un padodas.
Robežpārkāpēju skola
Pārdošana ir vislabāk apmaksātais darbs no grūtajiem un vissliktāk apmaksātais darbs no vieglajiem. Tā ir kļuvusi par neapgāžamu aksiomu, jo labi rezultāti sasniedzami tikai strādājot ar pilnu atdevi. Mēs visi ikdienas dzīvē un darbā saskaramies ar pārdošanu, tirgojot gan preces un pakalpojumus, gan savas idejas, gan labas attiecības.
Pārdošanas pamatprincipi
1. Produkta/pakalpojuma priekšrocības.Cilvēki pērk nevis preci, bet to, ko šī prece var viņiem dot. Īstenībā viņi pērk preces priekšrocības. Viena un tā pati prece var apmierināt dažādu cilvēku dažādas vajadzības. Gala patērētāju vajadzības atšķiras to tirdzniecības vajadzībām.
Tests. Kā noteikt un "izmērīt" labu darba vietu?
Pētījumi balstās aptaujājot 5000 kompānijas un biznesa vienības.
Dari pareizās lietas un saņem pareizos rezultātus
Ļoti bieži es dzirdu cilvēkus runājam par visām tām brīnišķīgajām lietām, ko viņi darīs nākotnē. Viņi runā, runā, runā.
Menedžmenta principi
Menedžments ir saistīts ar vadības jēdzienu. Vadība ir cilvēka dabiskais stāvoklis. Līderi vienmēr ir starp mums. Bet viņi var kļūt par līderi tikai tad, kad ir sekotāji. Ikdienas vadošo un vadīto attieksmju regulēšana, tas arī ir vadības process jeb menedžments.
Laika lamatas. Kam tiek tērēts mūsu laiks?
Norādiet piecus punktus, kuri jums visvairāk piemīt: