Agrochema

Seminārs „Efektīva pārdošana”, ko rīkoja kompānija „Perfect Sales”, ļoti labs. Atsvaidzināja zināšanas, sakārtoja manas domas un noteikti der firmām, kas vēlas paaugstināt savu konkurētspēju. Ieguvu labas atziņas par tēmu – Klientu domāšanas process. Paldies par vērtīgo semināru!
Andrejs Valters, SIA „Agrochema Latvia”, tirdzniecības menedžeris
Saistošs un praktisks „Perfect Sales” seminārs pārdošanā un klientu apkalpošanā. Aizraujošs un interesants pasniegšanas veids. Perfekta pasniegtā materiāla sapratne. Ļoti saprotošs tēmu izklāsts. Seminārā visas tēmas bija svarīgas. Tā turpināt!
Raimonds Nagodkins, SIA „Agrochema Latvia” , tirdzniecības menedžeris
Seminārs ļoti praktisks mūsu darba specifikai un noteikti noderēs attiecību uzturēšana ar klientiem. Semināra vadītāja Armanda Ābelīša stāstījums bija ļoti aizraujošs, atraktīvs un interesants. Svarīgākās tēmas seminārā – Klientu apkalpošanas nozīme un Klientu ieguvumu un izdevīguma valoda. Paldies un veiksmi darbā!
Jānis Logins, SIA „Agrochema Latvia” , tirdzniecības menedžeris
Seminārs „Efektīva pārdošana” bija ļoti jauks! Atsvaidzinājām savas prasmes, vēl klāt guvām jaunas un praktiskas idejas darbam ar klientiem. Divas dienas pagāja kā 1 stunda! Seminārā ieguvu ļoti daudz arī kā „pircējs”. Svarīgākās tēmas: Faktori, kas ietekmē klienta izvēli Verbālā un neverbālā komunikācija Kā tikt galā ar klientu iebildumiem Klientu apkalpošana. Vēlētos vēl pēc gada tikties!
Vija Čakāne, SIA „Agrochema Latvia” , tirdzniecības menedžeris
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)