Alan Deko

Sia „Alan Ltd” ir sadarbojies ar „Perfect Sales” kopš 2005. gada 27. maija, kuru pārstāvēja sabiedrības apmācību speciālists un direktors Armands Ābelītis. Par ļoti veiksmīgo sadarbību varam pateikties tieši Armandam Ābelītim, kuru raksturo izcila attieksme pret sevis pārstāvēta uzņēmuma sadarbības partneriem un klientiem. Armands Ābelītis ir vadījis vairākus Sia „Alan Ltd” korporatīvos seminārus par pārdošanu un menedžmentu, apmācot vairāk kā 70 mūsu kompānijas darbinieku, piedalījies apmācības projektu izstrādē un realizācijā, un esam gandarīti secināt, ka ikviens no tiem vainagojies panākumiem. Pateicoties Armanda Ābelīša augstajai pienākuma apziņai, profesionalitātei, komunikācijas spējām un saskarsmes mākslai, viņš ir izveidojis lielisku „Perfect Sales” tēlu Sia „Alan Ltd” acīs, un veiksmīgā sadarbība ir pamats turpmāku ilgtermiņa sadarbības plānu apspriešanai ar „Perfect Sales”.
Aldis Zvaigzne
Šis seminārs „Veiksmīga darījuma astoņi posmi” bija visefektīvākais, jo mums jau ir bijuši vairāki semināri. Armands Ābelītis ir ļoti profesionāls pasniedzējs! Visas tēmas bija ļoti cieši saistītas tieši ar mūsu darbību. Ļoti patika, ka katra tēma bija pavadīta ar spilgtiem, neaizmirstamiem piemēriem. Es ieguvu ļoti spēcīgu, pozitīvu lādiņu turpmākai darbībai. Visas tēmas seminārā bija ļoti svarīgas! Vissvarīgākā tēma bija - klientu domāšanas process. Ļoti gaidīšu vēl kādus seminārus tieši ar Jūsu piedalīšanos.
Ieva Ulmane, Alan Deko , dizainere
Kompakti sakopota pārdošanas tehnika un māksla. Palīdz iedziļināties pircēja un savā psiholoģijā, palīdz paredzēt klienta reakciju u.t.t. Ļoti svarīgas tēmas – Iebildumi Argumentēšana Jautājumu noformēšana. Paldies par semināru „Veiksmīga darījuma astoņi posmi”un novēlu arvien atklāt jaunas pieejas potenciāliem klientiem!
Ingrīda Bērziņa, „Alan Deko” dizainere
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)