Almera

Ļoti svarīgi, ka tika atgādinātas svarīgas lietas pārdošanā, kas bija zināmas, bet jau aizmirsušās. Interesanti un neierasti, ka tika rādīta pozitīvā puse pārdevēja darbam un līdz ar to celta pašapziņa un vēlēšanās strādāt šo darbu, darīt to labāk! Vēl kādu semināru, lūdzu!
Līga Dārzniece, SIA „AMF” veikals Almera, pārdevēja
Pateicoties šim pārdošanas semināram sapratu, kā pārdevējam pārliecināt un ieinteresēt pircēju iegādāties tieši mūsu veikalā atrodošos preci. Noteikti mainīšu savu attieksmi pret pircēju. Paldies par jauko semināru!
Rode Leja, SIA „AMF” veikals Almera, pārdevēja
Labs pārdošanas seminārs , kas arī man pacēla pašapziņu. Svarīgākās tēmas seminārā: Klienta iebildums „Padomāšu!” Kā radīt profesionālu iespaidu un sapratu, ka man ir jāredz ar klienta acīm. Pārdevēja – pats labākais profesijas veids. Ļoti, ļoti vērtīgi kursi!!!
Gundega Vēsmiņa, SIA „AMF” veikals Almera, nodaļas vadītāja
Esmu priecīga, ka tika atsvaidzinātas iepriekšējās zināšanas, bet vēl vairāk priecājos par jaunajām un pārdevēja darbā tik ļoti noderīgajām zināšanām un rekomendācijām. Tagad zinu, kā vislabāk kontaktēties ar klientu!
Dagnija Meikšāne, SIA „AMF” veikals Almera, pārdevēja
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)