Aloja-Starkelsen

Seminārs „Veiksmīga darījuma astoņi posmi” izdevās, sevišķi, it kā pašas par sevi saprotamas lietas tika pasniegtas jaunā skatījumā. Līdz ar to atklājās arī daudz lietas, kuras daru nepietiekoši profesionāli, par kurām būtu jāpārdomā. Armands Ābelītis ir augsta līmeņa profesionāls pasniedzējs, prot aizraut klausītājus. Svarīgas tēmas bija: Veiksmīgas pārdošanas procesa posmi Pārdošanas psiholoģija. Kopumā viss seminārs bija vērtīgs un interesants. Ieteiktu Jūsu seminārus rīkot vismaz vienu reizi gadā, jo nekas nestāv uz vietas, rodas jaunas atziņas, kuras pārdošanas cilvēkiem ir ļoti vērtīgas. Paldies par šo semināru visam mūsu uzņēmumam!
Jānis Kurečko, SIA „Aloja - Starkelsen”, Tirdzniecības direktors
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)