Anttila

Noklausoties Armanda Ābelīša semināru „Telefona izmantošana pārdošanā” rodas iespaids, ka piedalījāmies profesionālā lekcijā. Lekcijas saturs bija saprotams, labi uztverams un darbu rosinošs. Pareiza psiholoģiska pieeja katram klausītājam. Mēs labprāt tiktos uz nākošo lekciju, kur ceram turpināt vērtīgo dialogu.
Mājas Anttila
Ļoti pozitīvs „Efektīvas pārdošanas” seminārs. Atradu risinājumus daudzām problēmām pārdošanā. Nevar pat salīdzināt ar iepriekšējiem kursiem, ko sniedza citi. Šis ir daudz pārliecinošāks un konkrētāks mūsu darbam. Tieši tas, kas bija pietrūcis. Jūtos tagad pārliecinošāk. Ļoti svarīgas tēmas – Ieguvumi / Priekšrocības un Sarunas nobeigums. Paldies Armandam Ābelītim!!! Biežāk šādu semināru! Un tā tik turpināt!
Gunita Jankeviča , Anttila
Patika, ka seminārā „Darbs ar grūto klientu” bija iespēja apvienot teoriju ar praksi. Salīdzinoši ar SW pasniegšanas veidu un stilu, šajā seminārā, ko pasniedza „Perfect Sales” Direktors Armands Ābelītis, guvu ļoti pozitīvas emocijas, kā arī vairāk konkrētākas zināšanas. Ļoti vērtīgas sadaļas – Sarunas metodes, Priekšrocību un ieguvumu valoda. Vēlme – pēc kāda laika kursus atkārtot.
Iveta Dūmika, Antilla
Patīkami, ka lietderīgi pavadīts laiks. Uzzināju daudz jaunas un lietderīgas informācijas, kā efektīvi klientam piedāvāt preci. Salīdzinoši ar citiem pārdošanas un klientu apkalpošanas semināriem, šim bija daudz vairāk praktiskas informācijas un ļoti pozitīva attieksme no semināra vadītāja Armanda Ābelīša.
Ilze Āboliņa , Antilla
Aktuālākās tēmas: Darbinieku motivācija un darbu deleģēšana. Seminārā tēma nosaka visu toni. Priekš manis noteikti, viss dzirdētais ir tieši Menedžmenta ABC. Lieliski ir tas, ka viss notiek vienkāršā valodā, labi un konkrēti saprotams tieši man. Paldies! Turpiniet šo optimistisko līniju!
Inga Jankeviča SIA ANTTI klientu apkalpošanas daļas vadītāja
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!