Apavu Centrs

Ļoti saprotama un vienkārša valoda. Seminārs ,kas pilnībā atbilst mūsu darba specifikai. Patika pasniedzēja Armanda Ābelīša pārliecība, drosmīgi pasniegts seminārs! Ļoti laba runas māksla, Burvīgi ieteikumi veiksmīgam darbam ar klientiem!
Linda Martina, „Apavu centrs”, pārdevēja
Manām zināšanām tas noteikti nāca par labu. Esmu ļoti priecīga un apmierināta, ka noklausījos šo kursu ”Efektīva pārdošana”. Noteikti pielietošu šīs zināšanas praksē, cerot, ka uzlabošu savu pārdošanas un apkalpošanas mākslu, jo kā jau lektors teica, katrs pārdevējs ir arī daļēji aktieris. Paldies par interesanto semināru!
Inga Gološčapova, “Rīgas apavi”, vecākā pārdevēja
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)