Aptiekas un Partneri

Paldies par šo semināru. Tas man palīdzēs efektīvi strādāt un es ceru, tas atstās manam klientam labu iespaidu par mani un manu aptieku. Ja mans klients atgriežas – ar to viss ir pateikts.
Jeļena Pastore – Valmieras „Ausekļa aptieka”, farmaceite-asistente
Ļoti interesants seminārs, saistošs, daudz interesantu faktu tieši par klientu apkalpošanu, kā arī pasniedzējs Armands Ābelītis mācēja to pasniegt jautri un aizraujoši. Šādi semināri varētu būt biežāk!
Solvita Ģērmane – „Smiltenes aptieka 2”, farmaceite-asistente
Ļoti patika vadīšanas stils – interesants un atraktīvs. Katrā ziņā nebija laika garlaikoties un laiks paskrēja ātri. Man teica, ka šis seminārs būs interesants, bet, ka tik interesants, es nedomāju! Es esmu labi pārsteigta!
Laima Mickus – Iecavas „Mūsas aptieka 1” , farmaceite – asistente
Raits stāstījums ar piemēriem, kas piesaista uzmanību un paliek atmiņā, veiksmīgi iesaista līdz domāšanā.
Baiba Grigore – Cēsu „Gaismas aptieka”, farmaceite
Atraktīvs, piemēriem bagāts pasniegšanas veids, kas ļoti labi, vizuāli paliek atmiņā. Guvu atsevišķas atziņas par veiksmīgu pārdošanas darījumu. No visiem kursiem – visinteresantākie.
Rita Grapmane – „Saulkrastu aptieka”, farmaceite asistente
Seminārs labi organizēts, aktualizējot jautājumus, kas ir saistīti ar tiešajiem farmaceita pienākumiem, kā arī ar veiksmīgu biznesu - peļņu. Turpināt!
Anita Veinberga – „Saulkrastu aptieka”, farmaceite-asistente
Svarīgi bija dzirdēt „pircēja” reakciju uz katru mūsu izrunāto vārdu, veidojot savstarpējās mijiedarbības tēlu. Paldies par pozitīvo enerģiju no Jūsu pasniegšanas!
Pārsla Tīruma – Bauskas „Mūsas aptieka”, farmaceite-asistente
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)