AquaPro

Ļoti patika, ka seminārā apvienoja praktisku pārdevēja darbību ar reāliem piemēriem. Brīva un pozitīva atmosfēra. Ļoti patika tēma par klientu iebildumiem un pārdošanas soļiem. Tā turpināt!
Anda Reisnere, „Fans original” , pārdevēja
Ļoti labi izvēlētas un aktuālas tēmas mūsu darba specifikai. Konkrēts pārdošanas modelis mazumtirdzniecībā. Svarīgi , ka visas tēmas tika pasniegtas interesanti, saprotami un produktīvi. Noklausoties šo semināru es un mani darbinieki ir 100% ieguvēji.
Artūrs Daugaviņš , SIA „Aqua Pro” veikala vadītājs
Lielisks, noderīgs un profesionāls seminārs. Teorētiskas situāciju analīzes ar praktiskiem piemēriem. Armands Ābelītis – atraktīvs semināra vadītājs. Ieguvu praktiskus padomus pārdošanas procesa virzībā un kontrolē.
Sandis Ķirsis, „Fans” , pārdevējs
Patika, ka seminārs bija konkrēts, labi izvēlētas tēmas. Semināra vadītājam laba auditorijas izjūta, ļoti konkrēts kontakts ar katru semināra dalībnieku. Svarīgākās tēmas seminārā: Klientu identifikācija Klientu priekšrocību un ieguvumu valoda Kā tikt galā ar klientu iebildumiem.
Agnis Matisāns, SIA „Multisport”, pārdevējs
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)