Arkolat

Liels paldies kompānijai „Perfect Sales” un personīgi Armandam Ābelītim, par lieliskajiem kursiem „Uz klientu orientēta efektīva pārdošana”.
Paldies A. Ābelītim par atraktīvu un profesionālo pasniegšanas stilu, kas divu dienu garumā ļāva smieties pozitīvās emocijās, kā arī gūt darbam nepieciešamās profesionālās iemaņas. Kursā tika gūtas tās zināšanas, kuras spēj dot cilvēks, kurš šīs zināšanas pielieto praksē.
Lielās konkurences apstākļos ir ļoti vērtīgi saņemt padomus no zinošiem, praktiskiem cilvēkiem, par kādu var uzskatīt A. Ābelīti.
Aldis Škutāns
Mūsu uzņēmuma sadarbība ar „Perfect Sales” ilgst jau trešo gadu, un pamatoti uzskatām šo kompāniju par savu sadarbības partneri un labu, lietišķu padomdevēju.
Armanda Ābelītes vadītie semināri mūsu pārdošanas komandai ir devuši konkrētus un praktiskus padomus. Šodienas pārdevējs zināmā mērā ir arī klienta biznesa konsultants. Ja klientam veicas labi, abas puses ir apmierinātas. Tieši šādu pieeju savam pārdevējam piedāvā „Perfect Sales” vadītie semināri.
Esam rīkojuši 3 divdienu seminārus veikala „RITO” pārdevējiem. Vislabāk jau apmācības rezultātus raksturo pārdošanas apjomi. Esam ļoti gandarīti, ka pieauguma procents pēc apmācībām ir vairāk kā 20% kā daļējs un būtisks nopelns, manuprāt, ir veiksmīgs apmācību process, kuru noteikti turpināsim.
Inese Mičule
Ļoti interesants un noderīgs. Ir gatavas frāzes un jautājumi, kā dabūt klientu par potenciālo pircēju.
Paskatījāmies uz kļūdām, kā labāk izvietot akcijas preces un atlaides.
Aina Teplouhova
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)