Autofavorīts

Sia „Autofavorīts” auto rezerves daļu tirgū ir kopš 1994. gada. Mūsu kolektīvā strādā daudz profesionāli un savā jomā kompetenti darbinieki, bet līdzvērtīgs produktus piedāvā daudzi, tāpēc attieksme pret klientu nosaka visu, kas saistīts ar uzņēmumu, kurā tu strādā. Ir beigušies tie laiki, kad klientu interesē tikai produkts un attieksme pret viņu ir mazsvarīga, tāpēc paldies „Perfect Sales” direktoram Atrmandam Ābelītim par darbu, kurā guvām jaunas atziņas un vērtības, par kurām ikdienā nepiedomājam.
Guntis Ruskis
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)