Autonams

Vēlamies pateikties Sia „Discovery World” par organizēto semināru „Pārdošanas meistarība” un personīgi Armandam Ābelītim par profesionāli novadītajiem kursiem, kuros iegūtā informācija noteikti palīdzēs darbam ar klientiem.
Edvīns Panders
Nav starpības, kādā sfērā strādā klausītājs, kurss attīsta tās lietas pārdošanā, par kurām nebija nekādas zināšanas, kā arī nostiprināja pārliecību par tām lietām, par kurām bija aizdomas, ka tā jārīkojas. Es būtu gatavs pēc kāda laika atkārtot šo kursu.
Marats Blate
Interesants, motivējošs un daudzas lietas atgādinošs seminārs. Īstajā laikā un, manuprāt, mūsu kompānijas apkalpojošajam personālam, kā arī man, ļoti noderīgs, jo pievērsa uzmanību lietām, kuras palīdz šodien un nodrošina veiksmīgu nākotni.
Edvīns Panders
Šāds seminārs būtu ieteicams ikvienam apkalpojošā sfērā strādājošam darbiniekam. Personīgi man šis seminārs palīdzēs pilnveidot un uzlabot sevi daudzās savas dzīves un darba jomās. Es ticu un zinu, ka lielā mērā, pateicoties šim semināram, es būšu labs pārdevējs.
Armands Kirilovs
Ļoti palīdzēja gan atsvaidzināt jau zināto gan uzzināt papildus lietas, saskatīt savus ikdienas trūkumus. Jau seminārā dzirdētais ir palīdzējis darbā.
Juris Rupeiks
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)