Avis

Semināra vadītājs labi pārzināja AVIS piedāvātos pakalpojumus, kā arī bija iedziļinājies AVIS darba specifikā. Šī iemesla dēļ, izvēlētais semināra temats bija ļoti interesants visiem klausītājiem un izmantoties piemēri vienkārši un praktiski – noderīgi tieši AVIS darbā ar klientiem.
Drukātie izdales materiāli bija labi sagatavoti ar pārskatāmi izkārtotu informāciju. Valoda gan izdales materiālos, gan seminārā bija saprotama un viegli uztverama. A. Ābelītis vadīja semināru ļoti profesionāli, visus semināra klausītājus prasmīgi iesaistot diskusijās, uzklausot jautājumus, izskaidrojot tos, kā arī, uzdodot nelielus darbus pa grupām.
Kopumā seminārs bija izcili kvalitatīvi sagatavots un efektīvs AVIS darbā.
Manuprāt, šāda veida seminārs jeb apmācība ir noderīga jebkuram veiksmīgam, uz klientu orientētam uzņēmumam, kas vēlas gūt maksimālu rezultātu darbā ar klientiem.
Artūrs Zantmans
Esmu patīkami pārsteigta. Vadītājs bija lieliski /rūpīgi iepazinies ar mūsu “produktu” un darba specifiku. Tas deva iespēju mums ne tikai teorētiskas zināšanas klausīties, bet visu paanalizēt no savas pieredzes, pamanīt izdarītās kļūdas un izmēģināt praksē. Domāju, ka visiem nāca par labu pakalpojuma analīze no “priekšrocība - ieguvums” puses.
Evija Zvirbule
Ļoti noderīgs un pamācošs mūsu pārdošanas cilvēkiem. Personīgi pašam atsauca atmiņā ļoti daudzas svarīgas lietas. Lika un liks vairāk pievērst uzmanību savai rīcībai konkrētās situācijās. Noteikti iegūtais palīdzēs man turpmākajā darbībā, padarīs to efektīvāku un rezultatīvāku!
Andris Rībaks

Vissvarīgākās tēmas bija veiksmīgi pārdošanas procesi, jautājumu veidošana un kā atrisināt konfliktsituācijas. Seminārs bija ļoti interesants, visas tēmas bija noderīgas un mūsu darbam nepieciešamas.

Zane Štauvere

Vissvarīgākās tēmas bija saistītas ar komunikāciju. Svarīgi bija zināmas lietas ieraudzīt no cita skatupunkta un pievērst uzmanību aizmirstām lietām. Protams bija arī daudz jaunas lietas, kas noteikti palīdzēs veiksmīgi risināt situācijas ar klientiem.

Andris Ribāks

Vissvarīgākās tēmas bija iebildumi un konfliktsituācijas risināšana. Seminārs bija interesants, īpaši svarīgi bija praktiskie piemēri, kas ļāva teorija labāk saprast. Labs semināra tehniskais nodrošinājums, kas liecina par īpašu attieksmi. Tāpēc semināra laikā bija viegli koncentrēties un saglabāt interesi.

Dita Bautre

Vissvarīgākā tēma bija konfliktsituācijas risināšana. Seminārs bija ļoti pozitīvs, un es centīšos visu iegūto informāciju izmantot arī praksē, dzīvē un darbā. Esmu ļoti apmierināta.

Jānis Isačonoks
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)