"Neļaujiet saviem konkurentiem Jūs apsteigt. Palieliniet savas iespējas un ienākumus jau šodien!"
Avis
Drukātie izdales materiāli bija labi sagatavoti ar pārskatāmi izkārtotu informāciju. Valoda gan izdales materiālos, gan seminārā bija saprotama un viegli uztverama. A. Ābelītis vadīja semināru ļoti profesionāli, visus semināra klausītājus prasmīgi iesaistot diskusijās, uzklausot jautājumus, izskaidrojot tos, kā arī, uzdodot nelielus darbus pa grupām.
Kopumā seminārs bija izcili kvalitatīvi sagatavots un efektīvs AVIS darbā.
Manuprāt, šāda veida seminārs jeb apmācība ir noderīga jebkuram veiksmīgam, uz klientu orientētam uzņēmumam, kas vēlas gūt maksimālu rezultātu darbā ar klientiem.
Vissvarīgākās tēmas bija veiksmīgi pārdošanas procesi, jautājumu veidošana un kā atrisināt konfliktsituācijas. Seminārs bija ļoti interesants, visas tēmas bija noderīgas un mūsu darbam nepieciešamas.
Vissvarīgākās tēmas bija saistītas ar komunikāciju. Svarīgi bija zināmas lietas ieraudzīt no cita skatupunkta un pievērst uzmanību aizmirstām lietām. Protams bija arī daudz jaunas lietas, kas noteikti palīdzēs veiksmīgi risināt situācijas ar klientiem.
Vissvarīgākās tēmas bija iebildumi un konfliktsituācijas risināšana. Seminārs bija interesants, īpaši svarīgi bija praktiskie piemēri, kas ļāva teorija labāk saprast. Labs semināra tehniskais nodrošinājums, kas liecina par īpašu attieksmi. Tāpēc semināra laikā bija viegli koncentrēties un saglabāt interesi.
Vissvarīgākā tēma bija konfliktsituācijas risināšana. Seminārs bija ļoti pozitīvs, un es centīšos visu iegūto informāciju izmantot arī praksē, dzīvē un darbā. Esmu ļoti apmierināta.