Balta

Ļoti labs seminārs, atbilstošs tēmai „Efektīva pārdošana”. Daudz piemēru no dažādām dzīves situācijām, kuras ir pārdevēja ikdiena. Daudz kas palika atmiņā, ko reāli es varu pielietot ikdienā. Reālas atziņas par tēmām – Darbs ar argumentiem, Klientu iebildumi Kā panākt darījuma noslēgšanu. Labprāt apmeklēšu vēl citus Armanda Ābelīša seminārus! Paldies!
Agnese Maļinovska, AAS „Balta”, Korporatīvo darījumu vadītāja
Super!!! Kā Jūs sakumā teicāt, ka Jūsu uzdevums esot mūs „sapurināt”. Man liekas, ka Jums tas lieliski izdevās. Ļoti labs seminārs ar daudziem praktiskiem piemēriem no mūsu darbības sfēras. Bija tikai viena „Efektīva pārdošana” un tā tēma arī visā kopumā bija vissvarīgākā. Paldies.
Solvita Troicka, AAS „Balta” apdrošināšanas konsultante
Perfekti, pasniedzējs Armands Ābelītis ļoti labi pārzina mūsu interesējošo tēmu – darbā ar klientu. Tiek izmantoti piemēri, gan profesionālā ziņā, gan ikdienā. Auditorijā visu laiku notiek darbs – ļoti interesanti!
Ingrīda Cinīte, AAS „BALTA” klientu konsultante
Ļoti labs ieguvums, aktuāla informācija, aktuālas tēmas! Ir iegūti forši „reāli knifiņi”, ko izmantot ikdienā strādājot ar klientiem. Man vissvarīgākās tēmas bija – darbs ar iebildumiem, pārdošanas procesa soļi, un noslēgums/promiešana. Tiekamies vēlreiz!
Vineta Slavinska, AAS „BALTA” korporatīvo darījumu vadītāja
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)