Baltijas Biroja Serviss

Esmu bijis divos „Perfect Sales” direktora Armanda Ābelīša semināros. Esmu sajūsmā! Esmu ieguvis daudz jaunas idejas , kā paaugstināt sava darba kvalitāti un motivēt savus darbiniekus darbu veikt vēl kvalitatīvāk. Visas tēmas seminārā „Efektīva pārdošana” ir saistošas. Visaktuālākās tēmas man - Kā tikt galā ar klientu iebildumiem un Ieguvumu valoda. Tā turpināt!
Kristaps Konevāls „Baltijas Biroja Serviss” direktors
Ļoti novērtēju, ka mūsu uzņēmuma darbiniekiem bija iespēja apmeklēt šo semināru „Efektīva pārdošana”. Ieguvu ļoti daudz un arī ļoti nozīmīgus ieteikumus, kā savu darbu padarīt produktīvāku, pelnot arvien vairāk naudas. Ļoti nozīmīgas tēmas man bija – Klientu ieguvumu valoda Sarunas noslēgšanas daļa Tēma, kas saistīta ar klientu iebildumu atspēkošanu. Paldies!
Ilvija Kleinberga , „Baltijas Biroja Serviss”, klientu menedžere
Labākais pārdošanas seminārs, kādu esmu apmeklējis! Ļoti patika, ka tika salīdzinātas reālas dzīves situācijas un parādīti pareizie un pozitīvie risinājumi! Ļoti motivējoši un pamācoši! Paldies!
Jānis Brikmanis, SIA „Baltijas Biroja Serviss” valdes priekšsēdētājs
Man bija ļoti noderīgas, jaunas idejas, kā arī atgādināja labi aizmirstās vecās lietas. Patīkami, ka seminārs nebija sauss, bet faktiem un reāliem piemēriem bagāts. Piedāvājiet mūsu vadībai vēl kādu semināru!
Kaspars Līviņš, “STOKKER’’ veikala vadītājs
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)