BMW

Esmu bijis vairākos klientu apkalpošanas kursos – bet šie man palīdzējas atsvaidzināt aizmirsto un deva vairākas jaunas atziņas. Vienkārši, efektīvi un saprotami! Paldies „Perfect Sales” direktoram Armandam Ābelītim.
Edvīns Moisejs, „Baltic Motors Auto” – tehniskais direktors BMW; RANGE ROVER; FORD
Atsvaidzināju un sakārtoju citos semināros iegūtās zināšanas, kaut kas jauns par pircēja uztveri. Ļoti laba tēma : Faktori, kas ietekmē klienta lēmumu un Klienta domāšanas process. Katrā ziņā ļoti noderīgs seminārs.
Aivis Podskočijs, „BM Auto” BMW
Esmu pabijis vēl līdzvērtīgos semināros, patīkami, ka nav vienveidīga klišeja. Daudz jauna un vērtīgas informācijas, ļoti interesants seminārs „Efektīva pārdošana” tieši auto tirdzniecības un pēcpārdošanas jomā. Paldies par praktisko un konstruktīvo semināru!
Artis Klaivs, Ford „Baltic Motors” Liepāja – servisa vadītājs
Ļoti vērtīgs seminārs klientu apkalpošanā. Uzzināju daudz jauna un nostiprināju esošās zināšanas par efektīvu klientu apkalpošanu. Šis bija labākais seminārs, kādā līdz šim biju piedalījies. Veiksmi darbā!
inārs Puravs, „Baltic Motors”, virsbūves meistars
Lieliska dinamika, viegli uztverami un saprotami materiāli, daudz praktisku piemēru. Patika ļoti tēma – ieguvums kā vērtība un sarunas vadīšana. Lai mums ir paši labākie pārdevēji, kuru veidošanā Jūs esiet ielikuši daļu no savām zināšanām!
Daiga Laksa – Lapko, „Baltic Motors LTD”, Tirdzniecības konsultante
Semināra vadītājs Armands Ābelītis ir savā vietā! Ļoti interesants un atraktīvs pasniegšanas stils. Viegli asimilējams un saprotams. Klausījos ar lielu interesi. Iegūtās zināšanas jau sāku pielietot ar pirmo semināra dienu. Labprāt turpinātu mācības!
Ilze Egle, „Baltic Motors LTD”, tirdzniecības konsultante
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!