Borts

Ir daudzas lietas, kuras , man kā vadītājam, ikdienā paskrien garām. Man svarīgi, lai mani darbinieki būtu produktīvi, motivēti un ar vēlēšanos attīstīties. Tāpēc es un manis vadītā uzņēmuma struktūru vadītāji bijām šeit un es ne mirkli nešaubos, ka mums tas, ko uzzinājām būs noderīgs nākotnē darbā ar klientiem. Patika diskusijas par semināra tēmām. Veiksmi darbā un uz tikšanos nākamajos semināros!
Māris Birzulis, SIA „Borts”, direktors
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)