Cenu klubs

Mūsdienās arvien vairāk tiek novērtēts uzņēmuma svarīgākais resurss – cilvēki, jo tikai ar profesionāliem darbiniekiem uzņēmums spēj attīstīties un sasniegt savus mērķus, vēl jo vairāk mūsdienu konkurences apstākļos. Uzņēmumā Sia Verners VT intelekta kapitāls ļoti augstu tiek novērtēts, tādēļ rūpējamies par savu darbinieku nepārtrauktu profesionālo izaugsmi. Mūsu prioritāte ir klientu operatīva un individuāla apkalpošana, nodrošinot veiksmīgu un ilglaicīgu sadarbību ar klientiem.
Balstoties uz labām atsauksmēm par Armanda Ābelīša vadītajiem pārdošanas kursiem, izvēlējāmies „Perfect Sales” piedāvāto semināra programmu „Veiksmīga darījuma 8 posmi”. Šis divu dienu seminārs mūs patīkami pārsteidza – mācību viela tika pasniegta viegli saprotamā valodā, ar daudziem piemēriem un aktīvu dalībnieku iesaistīšanu šajā mācību procesā. Jāatzīmē, ka Armandam Ābelītim piemīt apbrīnojama spēja aizraut un ieinteresēt katru semināra dalībnieku, tādējādi ļaujot katram pašam nonākt līdz svarīgām atziņām un secinājumiem. Armands Ābelītis ir ļoti atraktīvs, ar labu humora izjūtu, kas radīja brīvu pozitīvu gaisotni šo divu dienu laikā.
Turpināsim sadarbību ar Armandu Ābelīti, lai nodrošinātu visu pārdevēju profesionālo izaugsmi.
Aija Draudiņa
Saņēmu ļoti noderīgu informāciju un iemaņas, kuras es obligāti pielietošu savā darbā. Vissvarīgākās tēmas – Verbālā un neverbālā komunikācija Kā tikt galā ar klientu iebildumiem Priekšrocību un ieguvumu valoda. Liels paldies semināra „Efektīva pārdošana” vadītājam Armandam Ābelītim par šo semināru!
Olga Hotenova, „Cenu klubs”, vecākā kasiere
Ļoti pamācošs seminārs „Efektīva pārdošana”. Es ieguvu ļoti daudz jaunu praktisku paņēmienu darbam ar klientiem. Iegūtās zināšanas man noteikti noderēs gan tirdzniecībā, gan klientu apkalpošanā. Svarīgākās tēmas bija visas, taču īpaši izceltu – Verbālā un neverbālā komunikācija Kā pareizi klientam demonstrēt preci. Paldies par semināru!
Ralfs Grāvelis, „Cenu klubs”, pārdevējs
Seminārs „Efektīva pārdošana” ir ļoti noderīgs – atkārtoju jau zināmo, uzzināju daudzas jaunas lietas. Visas tēmas bija ļoti svarīgas. Ļoti veiksmīgi un praktiski piemēri! Rada aizrautību, ieinteresētību pārdošanas procesā. Saprotami pasniegta tēma. Vienkārši super!
Sigita Baumane , SIA „Cenu klubs.lv”, personāla speciāliste
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)