City Sport

Vēlamies izteikt pateicību par profesionāli un ļoti interesanti noorganizēto semināru Sia „VIVA Sport” darbiniekiem. Esam pārliecināti, ka mūsu darbinieki iegūtās zināšanas varēs lietderīgi izmantot savā ikdienas darbā.
A. Bunde
Vērtīgs pārdošanas seminārs, būs ko pastāstīt pārējām pārdevējām, kas netika uz šo semināru. Ticu, ka iegūtās zināšanas dos mums izpildītus plānus, peļņu un prēmijas! Labi, ka seminārā doti reāli piemēri no dzīves, kas palīdz saprast konkrēto situāciju darbā ar klientiem. Svarīgākās tēmas man bija tieši par to: Kā „apstrādāt” klientus Kā klientam parādīt , ka mūsu produkts viņam ir vajadzīgs Kā pacelt preces vērtību klienta acīs. Paldies! Sev un saviem mīļajiem tikai „NIKE”!
Indra Pluce, „Viva Sport” NIKE Women, vecākā pārdevēja
It kā jau viss zināms, bet šajā pārdošanas seminārā viss tiek skaidri un saprotami salikts pa plauktiņiem, uzsverot nianses un knifiņus., kas ir ļoti, ļoti būtiski pārdošanā. Tieši tā kā vajag. Patika , ka seminārā bija daudz praktisku piemēru no dzīves! Novēlējums Jums – daudz klientu!
Gvido Ķikāns, SIA „Viva Sport”, klientu servisa vadītājs
Jau vairāk kārt esmu bijis uz šādiem semināriem. Domāju, atnākšu un nosēdēšu kā parasti. Taču esmu patīkami pārsteigts, jūsu seminārs bija visaizraujošākais un interesantākais no visiem! Kopumā visas tēmas bija ļoti svarīgas. Laba motivācija turpmākajam darbam. Sportojiet un vienmēr izvēlaties kvalitāti, ērtību un drošību (NIKE)! Paldies.
Aleksandrs Ļotovs, SIA„Viva Sport”, NIKE apavu tirdzniecības pārstāvis
Seminārs „Efektīva pārdošana” bija interesants un noderīgs mūsu darbam ar klientiem. Armands Ābelītis - atraktīvs pasniedzējs, kurš semināra tēmu stāstīja saprotamā valodā un ar daudziem praktiskiem piemēriem no dzīves. Tas palīdzēja uztvert un saprast semināra materiālu. Visās tēmās bija kaut kas jauns, kas palīdzēs turpmākajā darbā.
Ivars Garančs, SIA„Viva Sport”, komandu tirdzniecības pārstāvis
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)