"Neļaujiet saviem konkurentiem Jūs apsteigt. Palieliniet savas iespējas un ienākumus jau šodien!"
Darbs ar grūto klientu/ Risinājumi konfliktsituācijās
Apraksts
Programma ir domāta ikvienam, kas ir ieinteresēts veiksmīgāk kārtot darījumus, apkalpot klientus un attīstīt savas pārdošanas prasmes arī konfliktsituācijās. Semināra gaitā Jūs uzzināsiet, kā vieglāk un efektīvāk dibināt kontaktu ar klientu; apzināsieties un uzlabosiet savu uzvedības stilu saskarsmē; novērtēsiet klientu un labāk sapratīsiet viņa vēlmes un vajadzības; efektīvāk uztversiet klienta vajadzības un dosiet viņam vēlamo informāciju; uzlabosiet priekšstatu pašam par sevi un efektīvi pārstāvēsiet sevi jebkurā situācijā ar klientu vai savā personīgajā dzīvē.
Mērķis
Iepazīt dažādus klientu tipus un uztveres īpatnības, kā arī pilnveidot saskarsmes iemaņas, apgūstot jaunas kontaktēšanās stratēģijas saskarsmē ar grūto klientu.
Metodika
Seminārs risināsies īsu diskusiju un treniņu veidā ar aktīvu dalībnieku iesaistīšanu, darbu grupās un lomu spēlēm.
Programmas saturs un tēma
1. Raksturs un klienta psiholoģiskie tipi:
- Klientu psiholoģisko tipu noteikšana.
- Raksturu tipoloģija;
- Uztveres īpatnības;
/situāciju analīze/
2. Klientu tipi un vēlamie apkalpošanas paņēmieni:
- Problēmu tipi, kas traucē pakalpojuma sniedzēja un klienta attiecības?
- Ko klienti sagaida no profesionālas apkalpošanas?
- Kā apkalpot klientus pārmaiņu apstākļos;
3. Stratēģijas konfliktsituācijās:
- Pretenzija/iebildums – klienta interese, vai ceļš uz konfliktu?
- Ja esi konfliktsituācijā, kā to risināt?
- Kam nepieciešama stratēģija?
/praktiskās nodarbības/
4. Stereotipu un uztveri ietekmējošie faktori:
- Priekšrocības un iespējas. Priekšstatu sistēma.
- Kā uzturēt labu psihisko stāvokli?
- 30 pamatpatiesības, lai mazinātu uztraukumu un stresu.
Semināru vadīs
Viens no labākajiem Baltijas ekspertiem klientu apkalpošanā, pārdošanā un menedžmentā, "Perfect Sales Academy" direktors Armands Ābelītis.