Darbs ar grūto klientu/ Risinājumi konfliktsituācijās

Apraksts

Programma ir domāta ikvienam, kas ir ieinteresēts veiksmīgāk kārtot darījumus, apkalpot klientus un attīstīt savas pārdošanas prasmes arī konfliktsituācijās. Semināra gaitā Jūs uzzināsiet, kā vieglāk un efektīvāk dibināt kontaktu ar klientu; apzināsieties un uzlabosiet savu uzvedības stilu saskarsmē; novērtēsiet klientu un labāk sapratīsiet viņa vēlmes un vajadzības; efektīvāk uztversiet klienta vajadzības un dosiet viņam vēlamo informāciju; uzlabosiet priekšstatu pašam par sevi un efektīvi pārstāvēsiet sevi jebkurā situācijā ar klientu vai savā personīgajā dzīvē.

Mērķis

Iepazīt dažādus klientu tipus un uztveres īpatnības, kā arī pilnveidot saskarsmes iemaņas, apgūstot jaunas kontaktēšanās stratēģijas saskarsmē ar grūto klientu.

Metodika

Seminārs risināsies īsu diskusiju un treniņu veidā ar aktīvu dalībnieku iesaistīšanu, darbu grupās un lomu spēlēm.

Programmas saturs un tēma

1. Raksturs un klienta psiholoģiskie tipi: 

  • Klientu psiholoģisko tipu noteikšana.
  • Raksturu tipoloģija;
  • Uztveres īpatnības;
/situāciju analīze/
 

2. Klientu tipi un vēlamie apkalpošanas paņēmieni:

  • Problēmu tipi, kas traucē pakalpojuma sniedzēja un klienta attiecības?
  • Ko klienti sagaida no profesionālas apkalpošanas?
  • Kā apkalpot klientus pārmaiņu apstākļos;

3. Stratēģijas konfliktsituācijās:

  • Pretenzija/iebildums – klienta interese, vai ceļš uz konfliktu?
  • Ja esi konfliktsituācijā, kā to risināt?
  • Kam nepieciešama stratēģija? 
/praktiskās nodarbības/

4. Stereotipu un uztveri ietekmējošie faktori:

  • Priekšrocības un iespējas. Priekšstatu sistēma.
  • Kā uzturēt labu psihisko stāvokli? 
  • 30 pamatpatiesības, lai mazinātu uztraukumu un stresu.


Semināru vadīs

Viens no labākajiem Baltijas ekspertiem klientu apkalpošanā, pārdošanā un menedžmentā, "Perfect Sales Academy" direktors Armands Ābelītis.
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)