Desmit darbinieku stimulēšanas līdzekļi

2015-03-02

MOTIVĀCIJA  - tas nenozīmē cilvēkus piespiest darīt to, ko Jūs vēlaties, bet gan piespiest cilvēkiem pašiem vēlēties izdarīt to, ko vēlaties Jūs!

Motivācijas svarīgums
Motivācija ir dzīvei nepieciešama katram cilvēkam viņa labāko rakstura īpašību pierādīšanai. Pieņemsim, ka darbiniekiem tiek piedāvāta iespēja labi strādāt, un viņiem piemīt nepieciešamā profesionālā meistarība, tādā gadījumā viņu darba efektivitāte atkarīga vienīgi no motivācijas līmeņa.

Uzrakstīju 10 praktiskus padomus, kā stimulēt / motivēt savus darbiniekus.

  • Personīgi pateicaties padotajiem par labu darbu sarunā vai rakstiskajā formā, vai arī abos divos veidos. Izdariet to uzreiz, bez kavēšanas, pēc iespējas biežāk un obligāti no sirds.
  • Vienmēr atrodiet laiku tikties ar darbiniekiem un uzklausīt tos; patērējiet tik daudz laika, cik tiem ir vajadzīgs un cik tie grib /saprāta robežās/.
  • Nodrošiniet atgriezenisko saiti pēc darbinieka nodaļas organizācijas darbības rezultātiem.
  • Izdariet visu iespējamo, lai izveidotu atvērtu, ar uzticības pilnu, dabisku darba situāciju. Stimulējiet jaunas idejas un iniciatīvu.
  • Informējiet  par  tirgoto  produkciju  un  darba stratēģijām, par to, kā pelna kompānija (kur zaudē); kā arī par katra padotā ieguldījumu kopējā darbā.
  • Iesaistiet darbiniekus lēmumu pieņemšanas procesā, īpaši tajos, kas attiecas uz viņiem pašiem.
  • Izdariet tā, lai katrs darbinieks attiektos pret kopējo darbu, kā pret savējo.
  • Nodibiniet partneru attiecības ar katru darbinieku.
  • Dodiet cilvēkiem augšanas un jaunu darbības sfēru apgūšanas iespēju: parādīt viņiem, ka viņi var sasniegt savus mērķus risinot organizācijas uzdevumus.
  • Atzīmējiet kompānijas nodaļas un katra atsevišķa darbinieka panākumus. Atrodiet laiku un sasauciet jūsu kolēģu sanāksmi, lai celtu viņiem garastāvokli, kā arī iedvesmotu uz jauniem panākumiem.
  • Nolieciet par galveno novērtēšanas kritēriju darba rezultātus; lieciet mazproduktīvi strādājošiem cilvēkiem paaugstināt savu darba ražīgumu.

Armands Ābelītis
„Perfect Sales Academy” Direktors
Pārdošanas, klientu apkalpošanas un menedžmenta apmācību programmu autors un pasniedzējs.

MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)