Dienas Bizness

Semināra programma tika veidota un pielāgota atbilstoši mūsu uzņēmuma pārdošanas daļas vajadzībām un tika noorganizēta augstā līmenī.
Aktīvi sadarbojoties pasniedzējam ar darba grupu, dalībnieki tiek iesaistīti situācijās, to analizēs, tā apgūstot kompetenci sev nepieciešamajās tēmās un jomās. Atraktivitāte ar ko vadītājs spēja ieinteresēt, lika domāt un aktīvi iesaistīties. Spēja noturēt dzīvu interesi, lika paskatīties uz ierastajām un ikdienas lietām ar citu skatījumu, un tā rodas ierosme turpmākajam darbam. Visi semināra dalībnieki šo semināru novērtējuši ar izcilību! Tika gūta pozitīva enerģija un stimuls sasniegt krietni augstākus rezultātus.
Seminārā esam sasnieguši savu mērķi – ieguvuši zināšanas, kompetenci un praktisku pieeju to pielietošanai darbā. Galvenais pašiem būt gataviem uzņemt to, kā reālu palīgu ikdienā, mēģināt un praktizēt.
Inese Kronberga
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!