Domenikss

Šie kursi palīdzēja atsvaidzināt gan jau esošās zināšanas, gan papildināt zināšanas ar jaunu, noderīgu informāciju darba specifikas sakarā. Īpaši vēlētos izcelt apmācību laikā veikto Mystery Shopping, kas ļāva analizēt ikdienas darbā pieļautās nepilnības, kļūdas pārdošanas jomā, kuras ikdienas steigā mēs mēdzam neievērot.
Balstoties uz šo Mystery Shopping tika veikta rūpīga darba analīze, kas veicina klientu apkalpošanas kultūru mūsu uzņēmumā. Kā arī palīdz pārdevējiem veikt labāku klientu vēlmju analīzi. Tāpat ļoti noderīgs ir videomateriāls, kurš tika uzņemts apmācību laikā, tas noder savas uzvedības analīzei arī pēc kursu absolvēšanas. Kopumā, ar esošajiem kursiem esam ļoti apmierināti un plānojam izmantot Sia “Discovery World” pakalpojumus arī turpmāk.
Kārlis Eidis
Paldies par semināru, bija vērtīgs pavadīts laiks. Patika video treniņš tā analīze. Iespēja redzēt sevi no malas un izlabot savas kļūdas.
Jānis Bērziņš, SIA „Domenikss” , tirdzniecības konsultants
Ļoti vērtīgs seminārs. Iegūtās zināšanas var veiksmīgi pielietot praksē pateicoties mācībās izspēlētajām situācijām. Svarīgas tēmas – Pārdošanas procesa struktūra, izziņas metodes pielietojums pārdošanas procesā. Paldies!!!
Artūrs Čepuks, SIA „Domenikss”, korporatīvo klientu konsultants
Ir svarīgi zināt efektīvas pārdošanas metodes, jo konkurence ir nežēlīga. Pasniedzējs Armands Ābelītis ir ļoti zinošs un atraktīvs. Labs seminārs , lai uzlabotu pārdošanas prasmes. Viss ok.
Vladimirs Zarņicins, SIA „Domenikss”, tirdzniecības konsultants
Noteikti vajadzīga apmācība, ne tikai sākot tirgot, bet arī esot zinošam pārdevējam. Sistematizē pārdošanas procesa organizāciju, lai objektīvi izpildītu klientu vēlmes. Svarīga bija izzinošās daļas dziļāka analīze, kas bieži vien neievirza sarunu pareizā gultnē, nenovedot līdz lēmuma pieņemšanai. Paldies par praktiskiem padomiem!
Didzis Veidemanis, SIA „Domenikss”, vieglo automobiļu tirdzniecības konsultants
Brīva, nepiespiesta gaisotne rada labākos apstākļus pārdošanas mākslas apguvē un pilnveidošanā. Svarīgi un nepieciešams šādus kursus rīkot ar zināmu intervālu. Patika tēmas: Klientu interešu noteikšana video treniņš darījumu noslēgums viss seminārs bija svarīgāks. Paldies!
Raitis Rudzājs, SIA „Domenikss”, vieglo automobiļu pārdevējs
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!