DT Mobile

Ar šo SIA „DT Mobile” vēlas Jums pateikties par teicami noorganizētajiem un novadītajiem apmācību semināriem uzņēmuma visu līmeņu darbiniekiem, kā arī par semināru tematiem „Efektīva vadība” un „Efektīva pārdošana”.
Tā kā semināra temati un apskatāmo jautājumu loks bija ļoti plaši, tad sākotnēji bija nelielas bažas par spēju tik īsa laika periodā kvalitatīvi apskatīt un apgūt visu ar semināru saistīto informāciju, tomēr šīs bažas jau semināra sākumā tika kliedētas gan profesionāli sagatavotai semināra programmai, gan semināra vadītāja pārliecinošai, azartiskai un darbiniekiem saprotamai semināra vadīšanai.
Papildus nevaram nepieminēt augsto semināru novērtējumu un saņemtās atsauksmes no semināru apmeklējušajiem uzņēmuma darbiniekiem, kas vēlreiz apliecināja faktu, ka kvalitatīva semināru un apmācību organizēšana uzņēmuma darbiniekiem dod ne tikai lieliskas iespējas apzināties un sniegt vēl lielāku ieguldījumu uzņēmuma attīstībā, bet arī ir ļoti laba motivācija darbinieku ikdienā un vairo to izaugsmes iespējas arī nākotnē.
Uldis Priedītis
Bija tiešām ļoti interesanti. Seminārs pilnīgi atbilst tēmai „Efektīva pārdošana”. Ieguvu ārkārtīgi noderīgu un praktisku informāciju. Patika pasniegšanas veids, jo bija daudz labi piemēri no mūsu darba specifikas. Nebija tukša lasīšana no tāfeles. Mūsu firma varētu turpināt sadarboties ar Jums un ceram uz drīzu redzēšanos!
Ilze Ābola, DT Mobile, pārdevēja-konsultante
Izglītojošs un viegli uztverams, jo visi apgalvojumi tika pamatoti un izskaidroti ar ļoti labiem un praktiskiem piemēriem. Ietverta arī psiholoģija, kas noteikti ir viens no nozīmīgākajiem faktoriem, lai izprastu klientu un viņa vēlmes. Nepietrūka arī humors, kas šo semināru padarīja vēl interesantāku.
Ingūna Gertnere, DT Mobile, pārdevēja konsultante
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)