DTG

Uz semināru ierados ar konkrētu mērķi – izkristalizēt savas kļūdas. Mērķis sasniegts. Ļoti veiksmīgs, bet man mazliet novēlots, jo esmu darbā pieļāvis tik daudz kļūdu, kuras varēja neielaist.
Augstu vērtēju iegūtās zināšanas. Guvu zināmu sakārtotību domās.
Raimonds Dambis
Semināra tēmas man bija ļoti aktuālas, bet visvērtīgākā bija iedvesma un motivācija turpmākajai darbībai.
Raitis Kazinskis
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!