Eastcon AG LV

Man šodien ļoti patika Jūsu vadiitā pirmā semināra diena ,ieguvu daudz jaunas informācijas. :) paldies.
ps. Ceru rīt, otrā semināra dienā, arī iegūšu jaunu noderīgu info.Lai Jums veicas!
Aija
Nu jau 12 gadus EASTCON sadarbojas ar Jums, rīkojot seminārus pārdevēju apmācībām un motivācijai. Esam sasnieguši labus rezultātus. Par to liecina apgrozījuma pieaugums un popularitāte sabiedrībā. Jūsu vadītie semināri nešaubīgi ir palīdzējuši pārdevējiem paaugstināt apgrozījumu, izanalizēt savu pārdošanas tehniku, novērtēt līdzšinējā darba efektivitāti. Šos seminārus varētu ieteikt jebkurai firmai, kura rūpējas par savu darbinieku izaugsmi un darba kvalitāti.
„Labs padoms ir zelta vērts,” teikts mūsu tautas parunā. Tādēļ gribam Jums, Armand, pateikties par sadarbību visu firmas darbinieku vārdā un ceram arī turpmāk uzticēt mūsu pārdevēju apmācību.
Jānis Vulāns
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)