Efektīva klientu apkalpošana

Tuvākie semināra datumi

03.08.2020

Apraksts

Programma ir paredzēta ikvienam, kura ikdienas darbs ir tieši saistīts ar cilvēkiem un klientu apkalpošanu, proti, projektu vadītājiem, klientu operatoriem - gan vairumtirgotājiem, gan mazumtirgotājiem, pārdevējiem un katram interesentam.

Mērķis

Paaugstināt profesionālās iemaņas un nostiprināt ar praktiskiem uzdevumiem un metodēm iegūtās zināšanas. Ļaut darbiniekiem izanalizēt savas darbības kļūdas un veikt nepieciešamās izmaiņas savā darba stilā.

Metodika

Apmācību gaitā liels uzsvars tiek likts ne tikai uz teorētisko materiālu, bet arī praktisku iemaņu apzināšanu un praktizēšanu. Īsu lekciju kurss caurvijas ar praktiskām nodarbībām, lomu spēlēm, diskusijām un situāciju analīzi.

Programmas saturs un tēma

Vai Jūs esat profesionāls klientu apkalpotājs:

  • Darbinieka loma kompānijas veiksmē;
  • Īpašības, kas atšķir viduvēju darbinieku no īsta profesionāļa;
  • Pozitīvas attieksmes izšķirošā nozīme strādājot ar klientiem.

Kompānijas imidža veidošana:

  • Faktori, kas ietekmē kompānijas imidžu.

Faktori, kas ietekmē klienta izvēli:

  • Klienta psiholoģija un lēmumu pieņemšanas process; 
  • Pakalpojuma veikšanas process;
  • Faktori, kas ietekmē lēmumu pieņemšanu.

Potenciālā klienta novērtēšana un pieejas veidi:

  • Dažādo personību tipu situācijas uztvere un īpašības;
  • Kā veidot attiecības un pārdot dažādiem personību tipiem;
  • Kā piesaistīt klienta uzmanību un radīt profesionālu iespaidu;
  • Kā novērtēt klientu.

Efektīva jautājumu uzdošanas tehnika:

  • Dažādu jautājumu veidi;
  • Kā atklāt un attīstīt klienta vajadzības ar jautājumu palīdzību;
  • Klientu apkalpošanas procesa vadīšana;
  • Kā sadzirdēt visu, ko klients grib pateikt;
  • Žestu valoda;
  • Lietojamo vārdu nozīme.

Četri veiksmīgas klientu apkalpošanas procesa posmi:

  • Kā pareizi klientam demonstrēt jūsu piedāvāto pakalpojumu, izcelt procesa īpašības, priekšrocības un ieguvumus. 

(Praktiskās nodarbības)

Pieci galvenie iebildumi klientu apkalpošanā

  • Kā veiksmīgi atspēkot iebildumus. 

(Praktiskās nodarbības)

Klientu apkalpošanas noslēgums

  • Noslēgšanas tehnikas, kas stimulē klientu pieņemt pozitīvu lēmumu;

(Praktiskās nodarbības)

  • Galvenās kļūdas un padomi to novēršanai;
  • Kā piedāvāt un izcelt klientam papildus pakalpojumus un iespējas;

Klientu apkalpošanas nozīme

  • Efektīva pastāvīgo klientu apkalpošana – padomi, kā izveidot ilgtermiņa attiecības ar klientu un piesaistīt to;
  • Ko sevī ietver klientu apkalpošana;
  • Ko klients sagaida no mums;
  • Praktiski padomi efektīvas klientu apkalpošanas sistēmas ieviešanai;
  • Kā saglabāt klientu un pastāvīgi rūpēties par to.

Semināru vadīs

Viens no labākajiem Latvijas speciālistiem pārdošanā un klientu apkalpošanā, "Perfect Sales" direktors Armands Ābelītis
"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA"  (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!"MENEDŽMENTA ABC"  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)"EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA" (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA"  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)"PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES" / "MENEDŽMENTA ABC 2" (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)"Perfect Sales" ir kļuvusi par Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedru, ar šo sadarbības soli apstiprinot vēlmi aktīvi darboties uzņēmējdarbības vides attīstīšanā Latvijā!
"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA" (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
"MENEDŽMENTA ABC" (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
"EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA" (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA" (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
"PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES" / "MENEDŽMENTA ABC 2" (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
"Perfect Sales" ir kļuvusi par Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedru, ar šo sadarbības soli apstiprinot vēlmi aktīvi darboties uzņēmējdarbības vides attīstīšanā Latvijā!