Efektīva pārdošana

Tuvākie semināra datumi

25.04.2023

Apraksts

Semināra programma paredzēta pārdevējiem/klientu konsultantiem, kuri nodarbojas ar aktīvu preču/pakalpojumu pārdošanu un klientu apkalpošanu.

Mērķis

Ļaut pārdevējiem izanalizēt savas darbības kļūdas un veikt nepieciešamās izmaiņas savā darba stilā. Paaugstināt profesionālās iemaņas un nostiprināt ar praktiskiem pārdošanas uzdevumiem un metodēm iegūtās zināšanas.

Metodika

Īsas lekcijas mijas ar individuālām un grupu nodarbībām. Praktiskajās nodarbībās dalībnieki strādās ar savas kompānijas piedāvātajām precēm un pakalpojumiem. Īsās lekcijās gūto informāciju dalībnieki savā atmiņā nostiprinās, pielietojot arī savas jau esošās zināšanas individuālajos un grupu darbos.

Programmas saturs un tēma

Kādas īpašības ir nepieciešamas tirdzniecības darbiniekam, lai efektīvi pārdotu savu preci:

  • Kādas ir negatīvās pārdevēju īpašības;
  • Pozitīvās / profesionāla darbinieka īpašības;
  • Konkrēti piemēri katrai no īpašībām.

Faktori, kas ietekmē klienta izvēli:

  • Kā noteikt toni un izveidot uzticību;
  • Klienta lēmuma pieņemšanas process;
  • Kā profesionāli nodibināt kontaktu ar klientu.

Sarunas māksla / verbālā un neverbālā komunikācija:

  • Kā uzklausīt un saprast klientu;
  • Kā paņemt sarunas vadību savās rokās;
  • Kā pieskaņoties klientam.

Profesionāla jautājumu uzdošana:

  • Kā noteikt klientu vajadzības un ieguvumus;
  • Precizējošie jautājumi.

Klienta ieguvumu un izdevīguma valoda:

  • Klienta racionālā, emocionālā motivācija;
  • Kompānijas piedāvāto preču / pakalpojumu analīze;
  • Klienta ieguvumu valodas izstrādāšana.

Efektīva preču/pakalpojumu prezentācija:

  • Priekšrocību / ieguvumu demonstrācijas secība;
  • Kā iesaistīt klientu pakalpojuma prezentācijas laikā;
  • Četri pamatprincipi, kuri ir jāievēro prezentācijas laikā.

Kā rīkoties, ja klients izsaka iebildumus un kā tos novērst: 

  • Kā strādāt ar iebildumiem?
  • Rīcības plāna izstrādāšana, ja klients saka:
    • "Aprunāšos ar…"
    • "Dārgi!"
    • "Citur ir izdevīgāks piedāvājums..."
    • "Padomāšu!"
    • u.c.

Kā profesionāli piedāvāt klientam sadarbību (Kā panākt vienošanos):

  • Tiešā piedāvājuma metode;
  • Alternatīvā metode;
  • Noslēgums ar pretjautājuma metodi;
  • Kā rīkoties, ja ir uzdots noslēdzošais jautājums;
  • Kā rīkoties, ja tiek izteikts vēl viens iebildums.

Klientu apkalpošana:

  • Kādi faktori ietekmē klientu apkalpošanu;
  • Galvenie iemesli, kāpēc tiek pazaudēti patstāvīgie klienti.

Ko klienti sagaida no profesionālas apkalpošanas?

Semināru vadīs

Viens no labākajiem Baltijas ekspertiem pārdošanā, klientu apkalpošanā un menedžmentā, "Perfect Sales Academy" direktors Armands Ābelītis
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)