Elvi

Ļoti vērtīgs pārdevējiem seminārs „Efektīva pārdošana”, lai varētu veikt kvalitatīvu klientu apkalpošanu. Labāk uztvert klientu vēlmes un pasniegt sevi kā labu darbinieku. Visas tēmas ļoti aktuālas tirdzniecības darbiniekiem. Ļoti atraktīvs semināra vadītājs Armands Ābelītis. Nebija tikai sausa teorija, veiksmīgi piemēri, kas palīdzēja pārdevējiem vieglāk uztvert semināru, tā mērķi. Liels paldies!
Kristīne Krole, „Elvi grupa”, Reģionālā tirdzniecības vadītāja
Ļoti patika seminārs „Efektīva pārdošana” ko vadīja „Perfect Sales” direktors Armands Ābelītis. Apguvu to, kas man nepieciešams darbā. Visas tēmas bija vissvarīgākās, jo es ikdienā strādāju ar klientiem. Šīs zināšanas man noteikti noderēs. Gribētu vēl apmeklēt kādu no Jūsu semināriem.
Marina Malvesa, „Elvi”, kasiere
Seminārs „Efektīva pārdošana” ļoti atraisīts, vienkārša saprotamā valodā un ļoti pamācošs. Svarīgākās tēmas : Saskarsme starp pārdevēju un klientu Kā izturēties pret saniknotiem klientiem. Novēlu Jums noteikti turpināt seminārus un mūs izglītot.
Dace Lejiņa, „Elvi grupa”, pārdevēja
Ļoti interesanta, noderīga, pamācoša tēma. Pasniedzējs Armands Ābelītis super! Seminārs bija patiešām interesants ar daudziem praktiskiem piemēriem. Ļoti svarīgas tēmas: Attieksme pret klientu Kā pēc iespējas ātrāk un profesionālāk apkalpot pircējus Kā panākt, lai klienti atgrieztos vēl. Paldies! Lai Jums veicas.
Ineta Bošvehtle, „Elvi grupa”, kasiere / pārdevēja
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)