Ergoss

Semināra vadītājam Armandam Ābelītim atraktīvs un aizraujošs pasniegšanas veids. Pierāda teorētiski un ar konkrētiem piemēriem saliek pa vietām līdz šim praksē iegūto un pieredzēto. Patika praktiski piemēri un tēmas – kā tikt galā ar klientu iebildumiem, kā rīkoties ja klients ir neapmierināts. Paldies par vērtīgi pavadīto laiku!
Andris Buholcs, SIA „Ergoss”, pārdevējs
Ļoti labi sakārto informāciju par pārdošanas mākslu un saskarsmi ar klientiem. Seminārā iegūtas zināšanas padara vienkāršākas un izprotamākas saskarsmes nianses. Vissvarīgākās tēmas bija par klientu apkalpošanas māku, darbs ar klientu. Paldies par semināru!
Alvis Šmits, SIA „Ergoss”, valdes loceklis
Labs menedžmenta seminārs. Sākotnēji par izmaiņām uzņēmumā netiku domājis, bet sapratu, pateicoties iegūtajai informācijai, ka katras izmaiņas ir uz labo pusi / uz attīstību /. Ļoti vērtīga semināra tēma par darbinieku motivāciju, varētu vēl droši vairākas dienas par to runāt. Uz priekšu un veiksmīgu darbu klientu izglītošanā!
Ronalds Gusts, SIA „Ergoss”, valdes priekšsēdētājs
Perfekta informācija par visiem ar tirdzniecību saistītajiem jautājumiem. Armands Ābelītis ļoti zinošs un spējīgs semināra vadītājs. Ieguvu vērtīgas atziņas par klientu apkalpošanu, esošo klientu saglabāšanu un jaunu klientu piesaistīšanu. Novēlu Jums veiksmi tāpat turpināt!
Juris Skrebelis, SIA „Ergoss”, veikala vadītājs
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)