Euroskor Latvijā

Es, kā Sia "Euroskor Latvijā" direktors, uzskatu, ka īpaša loma tirdzniecībā ir tieši pārdevējiem, tāpēc liela uzmanība tiek veltīta pārdevēju profesionālo apmācību plāna izveidei. Šajā sakarā augstu vērtējami „Perfect Sales” direktora un lektora Armanda Ābelīša profesionālie padomi, kas saistīti ar klientu apkalpošanu. Pateicoties semināram, tika atsvaidzinātas jau esošās zināšanas un gūtas jaunas idejas profesionālajā jomā, kas mudina domāt par pašreizējo darba metožu efektīvāku izmantošanu, kā arī jaunu ieviešanu.
Īpaši jāuzsver semināra vadītāja Armanda Ābelīša profesionalitāte klientu apkalpošanas jautājumos, kurš spēja objektīvi novērtēt patreizējo situāciju, sniegt noderīgus padomus klientu piesaistīšanā un tirdzniecības veicināšanā. Arī „Perfect Sales” seminārā ietvertās tēmas bija ļoti svarīgas visiem ar klientu apkalpošanu saistītiem darbiniekiem, un, kas ir būtiski, lektors Armands Ābelītis tās izklāstīja ar neviltotu entuziasmu un atraktivitāti, kas semināru padarīja vēl interesantāku.
Seminārs pilnveidoja darbinieku profesionālās iemaņas, kas, manuprāt, liek personālam justies saliedētākam, kļūt zinošākam un sākt strādāt ar "jaunu elpu", un Armands Ābelītis to var panākt. Tāpēc saskatu nepieciešamību turpināt sadarbību ar "Perfect Sales" un izsaku pateicību Armandam Ābelītim par paveikto līdz šim.
Aldis Lūsis
Manuprāt pats svarīgākais seminārā ir vadītājs. Šoreiz mums ir paveicies, ”Perfect Sales” Direktors Armands Ābelītis ir ļoti patīkams, atsaucīgs, atraktīvs cilvēks, kurš prot ieinteresēt. Daudz interesantu piemēru, arī teorētiskas sausas lietas prot pasniegt tā, ka tās kļūst interesantas. Garlaicīgi nebija nevienu mirkli, brīnišķīgas spējas noturēt auditorijas uzmanību. Lieliska humora sajūta, ar kuras palīdzību šis seminārs paliks vēl ilgā atmiņā. Protams jāpateicas par milzīgā darba ieguldījumu semināra izveidē un tēmu izvēlē.
Inese Medne, „Euroskor Latvijā” direktora palīdze
Šis seminārs bija ļoti vērtīgs. Deva iespēju paskatīties uz sevi no malas.Neslēpšu, redzēju kļūdas arī sevī. Ieguvu vērtīgu informāciju, zināšanas ko noteikti pielietošu savā pārdevēja darbā. Labprāt tiktos vēlreiz!
Ginta Mežinska, „Euroskor Latvijā” pārdevēja
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)