Flora

„Perfect Sales” pārdošanas seminārs ļāva paskatīties uz ikdienas lietām no citas perspektīvas. Domāju, ka pēc šī semināra mainīsies ne tikai pārdošanas menedžeru profesionalitāte, bet arī attieksme pret uzņēmumu , savu lomu tajā un kolēģiem. Bet pats svarīgākais – mainīsies attieksme pret klientiem! Uzskatu , ka visas apskatītās tēmas bija ļoti svarīgas un noderīgas. Paldies par semināru!
Ilze Buša, SIA „Flora”, direktore
Šajā seminārā „Efektīva pārdošana” esmu iepazinusies ar norādēm, kurā virzienā sevi jāpilnveido, lai palielinātu klientu loku, ar kuriem noslēgti darījumi. Svarīgākās tēmas seminārā: Sarunas gaitas shēma Kā formulēt jautājumus un kā formulēt atbildes uz klienta izteiktajiem iebildumiem Kā runāt ar agresīvajiem klientiem. Paldies!
Ineta Kpača, SIA „Flora”, klientu menedžere
Esmu pieredzējis vairākus seminārus savā dzīvē un varu teikt tā, ka šis seminārs „Efektīva pārdošana” ir visperfektākais seminārs ( atbilstoši kompānijas nosaukumam). Pazīmes, kas par to liecina: 1. Nenotiek gulēšana 2)Nav praktiskas informācijas trūkums 3) Nav pārak daudz informācijas 4) Aktivitātes, kas mudina uz iesaistīšanos paspriežamajos jautājumos. Veiksmi!
Juris Saknītis, SIA „Flora”, projektu vadītājs
Ļoti pozitīvs seminārs vadībā „Menedžmenta ABC” ar daudz praktisku un reālu piemēru iesaisti. Seminārs novadīts ļoti labā atmosfērā un Armands Ābelītis ir īsts profesionālis savā jomā. Labi pasniegta informācija par manas ikdienas darbu. Svarīgākās tēmas – Mērķa apzināšana un nospraušana un darbs ar personālu šī mērķa sasniegšanā. Paldies! Tā turpināt!
Andris Ziemelis, SIA „Flora” , servisa daļas vadītājs
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)