FREKO

Liels ieguvums no semināra nenoliedzami bija tas, ka pasniedzējs Armands Ābelītis visu izstāstīja visiem saprotamā valodā neizmantojot pārāk gudrus terminus, kurus diemžēl bieži izmanto semināros. Ieguvu praktiskus padomus par klienta piesaistīšanu un tā noturēšanu. Ļoti interesants un noderīgs seminārs!
Gunta Čingule, SIA „FREKO”, vadītāja
Patika pasniedzējs, par to kā tika radīta interese par tēmu „pārdošana”, par to , kā tika pasniegta informācija. Svarīgākās tēmas seminārā : kas ir pārdošanas veiksmes „atslēga” – izzinošā domāšana un kā tikt galā ar klientu iebildumiem. Paldies par jaukām divām dienām!
Krista Ūdre, SIA „FREKO”, veikala vadītāja
Ļoti pārskatāmas un saprotamas semināra piedāvātās tēmas. Patika tēmu precīza izskaidrošana ar interesantiem piemēriem. Kompetents pasniedzējs. Ieguvu praktiskus padomus par preces pārdošanu klientam. Paldies!
Sanita Grabovska, SIA „FREKO”, pārdevēja
Šis pārdošanas seminārs bija ļoti noderīgs. Tas deva jaunas zināšanas un ļāva izanalizēt savu darbu. Tas deva iespēju saskatīt savas kļūdas un saprast kā turpmāk strādāt, lai gūtu panākumus darbā ar klientiem. Paldies!!!
Agnete Bāliņa, SIA „FREKO” , tirdzniecības menedžere
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)