Gailītis G

Seminārs, ko rīkoja kompānija „Perfect Sales”, bija ļoti vērtīgs un noderīgs manam darbam. Aktuālas semināra tēmas par to, kāda ir pareizā pieeja klientam uzsākot kontaktu, izvairīšanās no konflikta un veiksmīgs sarunas noslēgums. Turpināt izglītot mūs!
Anastasija Zvirbule, SIA „Gailītis G”, pārdevēja
Seminārā „Efektīva pārdošana” dzirdēju lietas, kuras noteikti noderēs darbā ar klientiem. Šodien māksla kontaktēties ar cilvēkiem ieņem arvien svarīgāku vietu mūsu dzīvēs. Patika tēmas – pārdošana dažādiem personību tipiem, verbālā un neverbālā komunikācija. Paldies par konstruktīvo semināru!
Guntars Endzelis, SIA „Gailītis G”, pārdevējs
Seminārs bija koncentrēts un tā vadītājs Armands Ābelītis ļoti atraktīvs. Ļoti daudz praktiskas informācijas tādā īsā brīdī. Svarīgākās tēmas - konfliktu risināšana, motivācija, pārdošanas process. Veiksmi darbā!
Gunita Groša, SIA „Gailītis G”, pārdevēja
Pozitīvs seminārs pārdošanā un klientu apkalpošanā. Atsvaidzina zināšanas un dod uzzināt ko jaunu. Visas semināra tēmas aktuālas, īpaši izceltu – kā tikt galā ar klientu iebildumiem. Noteikti pielietošu iegūtās zināšanas savā darbā ar klientiem!
SIA „Gailītis G”
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)