Ganešs un Ko

Nākot uz šo semināru, domāju, ka neko jaunu jau neuzzināšu - esmu bijusi jau citos semināros, bet nekas, nostiprināšu savas zināšanas, paklausīšos...
Tagad saprotu, ka esmu ieguvusi gan daudz jaunas, vērtīgas idejas, gan enerģiju, gan azartu, savādāku pieeju šim procesam – pārdošana. Tā ir kā spēle un vēlme palīdzēt klientam, jo es to varu. Ļoti svarīgi bija iebildumu tēma un klienta ieguvumi – nebiju skatījusi tos no tāda viedokļa. Seminārs varētu notikt 3 dienas. Vārdu sakot, jo ilgāk jo labāk!
Valentīna Kuzmina
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)