Harley Davidson

Sia „Autofavorīts” auto rezerves daļu tirgū ir kopš 1994. gada. Mūsu kolektīvā strādā daudz profesionāli un savā jomā kompetenti darbinieki, bet līdzvērtīgs produktus piedāvā daudzi, tāpēc attieksme pret klientu nosaka visu, kas saistīts ar uzņēmumu, kurā tu strādā. Ir beigušies tie laiki, kad klientu interesē tikai produkts un attieksme pret viņu ir mazsvarīga, tāpēc paldies „Perfect Sales” direktoram Atrmandam Ābelītim par darbu, kurā guvām jaunas atziņas un vērtības, par kurām ikdienā nepiedomājam.
Guntis Ruskis
Šis seminārs reāli palīdz uzlabot darbu ar klientiem un paaugstināt pārdošanas apjomus. Ieguvu praktiskus padomus par klienta domāšanas procesu, klienta motivāciju, klienta uzklausīšanu un preces prezentāciju. Viss bija OK, tā turpināt!
Juris Osmanss, SIA „Autofavorīts”, pārdevējs
Seminārs „Efektīva pārdošana” bija interesants. Neskatoties uz manu pieredzi pārdevēja darbā, ieguvu daudz jauna. Man aktuālākās tēmas bija – klienta noturēšana un piesaiste, kā rīkoties ja klients iebilst. Sākšu iegūtās zināšanas pielietot darbā ar klientiem jau rīt!
Artūrs Miķelsons, SIA „Autofavorīts”, pārdevējs
Pārdošanas seminārs ko vadīja Armands Ābelītis deva daudz jaunas zināšanas. Esmu ļoti gandarīts par pavadīto laiku seminārā. Visas izskatītās tēmas svarīgas. Galvenais – Jautāt un Uzklausīt! Noteikti pielietošu iegūtās zināšanas praksē, jo gribu būt labs pārdevējs. Paldies!
Raimonds Liepa, SIA „Autofavorīts”, pārdevējs
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!