Hobby Hall

Paldies par lieliskajiem kursiem! Ieguvām vērtīgu informāciju, kas noteikti palīdzēs profesionālāk apkalpot mūsu klientus un pilnīgāk saprast klientu vēlmes. Ļoti patika dzīvie, interesantie piemēri no mūsu sadzīves un kursu vadītāja profesionālās pieredzes.
Pateicos lektora atraktivitātei un radošajai atmosfērai, kursos pavadītais laiks pagāja nemanot. Paldies pat atsaucību, uzklausot mūsu jautājumus, un idejām, kas noderēs netipisku situāciju risināšanai.
Ieva Valla
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)