Husqvarna Latvija

Armands Ābelītis aptuveni 115 cilvēkiem Husqvarnas produktu tirgotājiem Latvijā, nolasīja lekciju piecu stundu garumā. Priekšlasījums bija profesionāli sagatavots. Pirms lekcijas Ābelītis bija pamatīgi iepazinies ar mūsu pārdevējiem, Husqvarnas produktiem, tirdzniecības specifiku un vidējo pircēju.
Priekšlasījums piesaistīja auditorijas uzmanību visu norises laiku. Tēma bija prasmīgi izplānot, lai panāktu arvien pieaugošu klausītāju interesi. Ir izdalāmas sekojošas pamattēmas:
Tirdzniecības uzlabošanas motivācija;
Attiecības ar ilgstošiem sadarbības partneriem;
Darbs ar ikdienas klientiem (Kā panākt, lai potenciālais pircējs patiešām pirktu un veikalā iegrieztos vēlreiz);
Darbs ar telefonu;
Pārdevēja māka uzturēt kontaktu ar pircēju;
Pārdevēja izskats;
Veikala izkārtojums;
Prasme pareizi rīkoties konfliktsituācijās, utt.
Lektors bija sagatavojis pārdomātus izdales materiālus, kas noderēs pamatīgāk iepazīstoties ar augstāk minētajiem lekcijas tematiem. Iepriecina, ka priekšlasījums bija ļoti atraktīvs, lektora valoda – bagāta, skaidra un precīza.
Auditorija tika prasmīgi un interesanti iesaistīta īsās diskusijās par apspriežamiem tematiem.
Arī no saviem sadarbības partneriem, kuri piedalījās priekšlasījumā, esam saņēmuši ļoti pozitīvas atsauksmes.
Priekšlasījums varēja būt garāks, bet diemžēl pārslogotās darba kārtības dēļ, nevarējām lektoram atvēlēt vairāk laika.
Gunārs Jermaks
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)