If

Šis seminārs ir ļoti noderīgs, gan tiem, kuriem nav iepriekšējas zināšanas, gan arī tiem, kam nepieciešams atgādināt/ atsvaidzināt zināšanas. Ļoti labi kursi.
Agita Fleišmane
Līdz šim nebiju sastapies ar tik profesionālu pasniedzēju. Esmu pārliecināts, ka iegūtās zināšanas strauji uzlabos manus darba rezultātus.
Māris Neikšāns
Ļoti veiksmīgs efektīgs seminārs, kas liek aizdomāties. Domāju, ka nebūs grūtību ieviest dzīvē, jo nebija sausa teorija, bet praktiski padomi un risinājumi. Labākais seminārs, kuru esmu apmeklējusi, un noteikti ieteikšu citiem.
Agnese Gaibičele
Labākais un interesantākais mācību seminārs, izskaidroja daudzus jautājumus. Deva atbildes, kā arī rīcības plānu.
Pārdomāts, ļoti labi noorganizēts.
Roberts Skrupskis
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)