Inter Riga

Starp "Perfect Sales" un Sia "INTER-RIGA" pastāv ilgstoša sadarbība, kuras laikā esam apguvuši dažādas semināru programmas. Sia „Perfect Sales” nodrošina ne tikai mūsu darbinieku profesionālo izaugsmi, bet arī palīdz izprast lietas, kuras ir saistītas ar mūsu biznesa pamatiem – tirdzniecību un klientu apkalpošanu. Sia "Perfect Sales" izprot mūsu vajadzības un darbības specifiku, kas ir svarīgs faktors, lai veicinātu savstarpējo sadarbību.
Sadarbības laikā esam pārliecinājušies, ka Sia "Perfect Sales" strādā profesionāli darbinieki.
Nākamreiz, mēs nedomāsim, jo mūsu izvēle ir skaidra – tā ir "Perfect Sales"!
Ringolds Bērziņš
Seminārs „Efektīva pārdošana” ļoti interesants ar labiem piemēriem un nepieciešams darbam. Pasniedzējs ar savu atraktivitāti piesaistīja un lika ieklausīties. Noteikti, ja būs tāda iespēja arī turpmāk apmeklēšu šādus „Perfect Sales” kompānijas seminārus, kā arī nebūs kauns ieteikt citiem.
Edgars Evelons Sia „Inter -Riga” Vecākais projektu vadītājs
Viens no labākajiem pārdošanas un klientu apkalpošanas semināriem līdz šim. Atraktivitāte no pasniedzēja Armanda Ābelīša puses ļoti daudz ko lika paturēt atmiņā. Tika sakārtota mana domāšana.
Mārtiņš Feters - Fekters Sia „Inter -Riga” Projektu vadītājs
Seminārs bija O.K., tādēļ, ka pasniedzējs prātā saliek visu kā vajag, no kura gala sākt un ar ko beigt, kā arī to, ka nav neiespējams pārdot, lai kāda būtu cena.
Artūrs Zeps, Sia „Inter -Riga” Salona vadītājs
Uzskatu, ka seminārs bija perfekts, tas man pamatīgi noderēja. Saskatīju milzīgu daudzumu kļūdu savā pārdošanas procesā. Smēlos ļoti daudz ideju, kā realizēt darījumus, kuri pašlaik „karājas gaisā”. Paldies!.
Harijs Ručāns Sia „Inter -Riga” Projektu vadītājs
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)