JOTUL

Seminārs bija spraigs, atraktīvs un aizraujošs. Seminārs ir devis jaunu motivāciju strādāt un pilnveidoties.
Labprāt saņemtu ielūgumu uz citiem līdzīgiem semināriem.
Tā turpināt !
Martins Zemītis
Seminārs „Efektīva klientu apkalpošana” deva iespēju pareizā secībā sakārtot agrāk iegūtās zināšanas, kuras iegūtas dažādos veidos. Ieraudzīju, cik ļoti es kā meistars varu ietekmēt klienta lēmumus. Ļoti svarīgas tēmas bija – Kā strādāt ar saniknotiem klientiem un Lietojamie vārdi sarunā ar klientu. Protams, ka vēlētos turpinājumu šim kursam. Super!
Marats Ružickis, „Jotul” meistars
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)