Kā piesaistīt klientu uzmanību jūsu tirdzniecības stendam

2015-03-02

Cik ilgs laiks ir nepieciešams, lai klients izlemtu, vai viņš pieies pie jūsu reklāmas stenda, vai paies tam garām? Cik ilgs laks ir nepieciešams, lai jūs paietu kādus divus metrus uz vienu vai otru pusi? Tas ir tas laiks, kas jums ir dots, lai nodotu apmeklētājam konkrētu vēsti/ziņojumu. Kā jums to izdarīt?

Lūk, 7 veidi:

1. Izmantojiet profesionāli izgatavotus un uzstādītus stendus. Izvairieties no ar roku rakstītas informācijas uz drapētiem kartona paliktņiem. Ierāmējiet savu informāciju tā, lai pircējs zinātu, ko jūs viņam varat pašlaik piedāvāt.

Cik dārgi jums izmaksās profesionāls stends? Bieži izstāžu oficiālie servisa pārstāvji nodrošina individuālā projekta stendus. Bet ir arī neatkarīgi pakalpojumu sniedzēji, kuri izīrēs jums stendus par zemākām cenām nekā oficiālie reklāmas un stendu dīleri.

Jūs varat izmantot arī portatīvo displeju / ekrānu. Ir daudz kompāniju, kuras piedāvā tāda veida displejus izīrēt vai iegādāties.

Ja jūs piedalāties vairākās izstādēs viena gada laikā, tad jums ir nepieciešams izstrādāt vienu konkrētu variantu, uz kuru jūs varētu balstīties. Cik daudz potenciālo klientu jūs varat piesaistīt vienas izstādes laikā? Cik daudz klientu jūs zaudēsiet, ja nepiedalīsieties izstādē?

2. Kā jūs atšķiraties no saviem konkurentiem? Kāda ir Jūsu specializācija? Ko mēs mākam vai darām vislabāk? Kādas ir mūsu stiprās puses?

3. Jūsu produkta izgatavošanas vai pielietošanas procesa parādīšana ir viens no labākajiem veidiem kā piesaistīt skatītāju plūsmu. Ja jūs nevarat to parādīt, tad novietojiet savu preci tā, lai tā būtu viegli pieejama apmeklētājiem. Ļaujiet viņiem sajust jūsu preci, reizēm tās pārdod pašas sevi.

4. Ja jūsu produktu klāsts ir plašs, bet saistīts, piepildiet savu stendu ar pēc iespējas vairākiem un dažādākiem preču veidiem, kas arī piesaistīs pircēju uzmanību. Ja jūsu piedāvāto produktu klāstā ietilpst gan putekļu sūcēji un griežamie instrumenti, to abu izstādīšana līdzās radīs apmulsumu klientos un neizpratni par to, ar ko tad īsti jūs nodarbojaties. Uzmini nu! Kuri ir divi vissvarīgākie produkti vai pakalpojumi, kurus jūs varat piedāvāt saviem klientiem? Koncentrējaties uz tiem. Kādu vietu jūs ieņemat šajā biznesā? Vai jūsu uzskates līdzekļi piesaistīs atbilstošos klientus?

5. Veidojot stenda darba vietu, jums būtu jāparedz vieta arī papildus literatūras materiālam, paraugiem, klientu mēteļiem, cepurēm, somām, utt.. Pārliecinieties, ka viss ir izvietots tā, lai vajadzības gadījumā jūs bez grūtībām varētu to aizsniegt. Pat gadījumos, kad jūsu stends būtu skatītāju pārblīvēts. Nestāviet visu laiku kā uz postamenta, ja jums būs nogurušas kājas, tas atspoguļosies jūsu stājā.

6. Viena no nozīmīgākajām lietām izstādes laikā ir gaisma. Nepaļaujieties uz lampām, kas izgaismos izstāžu vietu. Pārliecinieties, ka jums ir pietiekami daudz apgaismes līdzekļu, lai izgaismotu jūsu stendu. Nesabojājiet visu savu ieguldījumu šajā darbā, tikai tādēļ, ka pažēlojāt pāris desmitus latus.

7. Izstādes plānošana padara šo procesu daudz vienkāršāku.

Tipiskās biznesa izstādēs, stendam priekšā kā nožogojums vai barjera ir novietota lete. Tā ir pazīme, pēc kuras var noteikt tirdzniecības izstādes amatierus, jo viņš ir izveidojis savu psiholoģisko barjeru.

Padomājiet par visām apmeklētajām tirdzniecības izstādēm. Kādēļ jūs apstājāties pie kāda konkrēta stenda? Kas piesaistīja jūsu uzmanību? Tieši tās pašas lietas, kas piesaistīja jūsu uzmanību, piesaistīs arī jūsu klientu uzmanību.

Armands Ābelītis
„Perfect Sales” Direktors
Pārdošanas, klientu apkalpošanas un menedžmenta apmācību programmu autors un pasniedzējs.

"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA"  (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA"  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)"EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA" (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)"MENEDŽMENTA ABC"  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)"Perfect Sales" ir kļuvusi par Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedru, ar šo sadarbības soli apstiprinot vēlmi aktīvi darboties uzņēmējdarbības vides attīstīšanā Latvijā!"PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES" / "MENEDŽMENTA ABC 2" (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA" (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA" (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
"EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA" (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
"MENEDŽMENTA ABC" (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
"Perfect Sales" ir kļuvusi par Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedru, ar šo sadarbības soli apstiprinot vēlmi aktīvi darboties uzņēmējdarbības vides attīstīšanā Latvijā!
"PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES" / "MENEDŽMENTA ABC 2" (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)