Klienta lēmuma pieņemšanas process

2015-03-02

Vairums pārdevēju atzīst, ka viņiem ir noteikta sistēma, kas aizvest klientu līdz pirkumam.

Klienta lēmuma pieņemšanas process

Šīs ir raksturīgākās fāzes un labi pārdevēji var atpazīt, kurā no dotajām fāzēm atrodas pircējs.

Klientu lēmumu pieņemšanas process un pārdevēja pārdošanas process

Klienta lēmumu pieņemšanas process
  • lielāka konta pirkšanas procesa fāzes
Klienta patreizējā situācija
  • iekšējo prasību mainīšana
Pārdevēja pārdošanas process
  • svarīgo iemaņu, produkta un struktūru izcelšana
Izpētes process
Vajadzību atpazīšana
  • iekšējo
  • pārdevēja ietekmētas
Identificējiet un attīstiet vajadzību pēc jūsu produktiem/pakalpojumiem
  • pārdošanas atklāšana
  • jautājumu uzdošana
  • saskaņot vajadzības ar atrisinājumiem
Izvēles novērtējums
  • identificēt atšķirības
  • konstatēt to svarīgumu
  • noteikt alternatīvas
Ietekmējiet klienta lēmuma pieņemšanas kritērijus
  • jautājumu uzdošanas tehnika
  • konkurētspējīga stratēģija
Rūpju atrisināšana Beigšanas iemaņas
  • panākt uzticību jūsu produktam
  • regulēt iebildumus/veikt sarunas
  • uzrādīt atrisinājumu
  • sagatavot priekšlikumu
  • uzskaitiet rekomendācijas / klientu atsauksmes
Lēmums Saglabājiet profilu   
Īstenošana
  • ieviešana
  • apmācība
  • apkalpošana
Konta pārzināšana, konta attīstība
  • nodrošiniet klientu ar atbildēm


Armands Ābelītis
„Perfect Sales” Direktors
Pārdošanas, klientu apkalpošanas un menedžmenta apmācību programmu autors un pasniedzējs.

"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA"  (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!"EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA" (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)"PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES" / "MENEDŽMENTA ABC 2" (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)"MENEDŽMENTA ABC"  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA"  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)"Perfect Sales" ir kļuvusi par Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedru, ar šo sadarbības soli apstiprinot vēlmi aktīvi darboties uzņēmējdarbības vides attīstīšanā Latvijā!
"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA" (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
"EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA" (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
"PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES" / "MENEDŽMENTA ABC 2" (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
"MENEDŽMENTA ABC" (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA" (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
"Perfect Sales" ir kļuvusi par Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedru, ar šo sadarbības soli apstiprinot vēlmi aktīvi darboties uzņēmējdarbības vides attīstīšanā Latvijā!