Vairums pārdevēju atzīst, ka viņiem ir noteikta sistēma, kas aizvest klientu līdz pirkumam.
Šīs ir raksturīgākās fāzes un labi pārdevēji var atpazīt, kurā no dotajām fāzēm atrodas pircējs.
Klientu lēmumu pieņemšanas process un pārdevēja pārdošanas process
Klienta lēmumu pieņemšanas process
|
Pārdevēja pārdošanas process
|
Vajadzību atpazīšana
|
Identificējiet un attīstiet vajadzību pēc jūsu produktiem/pakalpojumiem
|
Izvēles novērtējums
|
Ietekmējiet klienta lēmuma pieņemšanas kritērijus
|
Rūpju atrisināšana | Beigšanas iemaņas
|
Lēmums | Saglabājiet profilu |
Īstenošana
|
Konta pārzināšana, konta attīstība
|
Armands Ābelītis
„Perfect Sales Academy” Direktors
Pārdošanas, klientu apkalpošanas un menedžmenta apmācību programmu autors un pasniedzējs.