Knauf

Ļoti patika, jautri. Visi piemēri atbilst reālajai situācijai. Apmācīja, kā vadīt sarunu. Kā to pielietot praktiski ne tikai tirdzniecībā, bet ikdienā. Lieliski.
Kuzmickas Žilvinas
Bravo! Seminārs bija ļoti interesants. Jūs esat labs orators. Seminārā aktīvi runāja arī dalībnieki, ne tikai lektors Armands Ābelītis. Ļoti praktiskas nodarbības, kuras ļaus uzlabot mūsu ikdienas darbu ar klientiem.
Ž. Lukošavičiene, UAB „Knauf” Viļņā (Lietuva) Loģistikas vadītāja
Seminārs „Efektīva pārdošana” atstāja pašu labāko iespaidu. Visas tēmas bija aktuālas un lika aizdomāties par pašreizējo pārdošanas veidu. Semināra materiāli ļoti viegli uztverami un saprotami, labi paliks atmiņā. Pateicoties semināram ir radušās idejas, kā pilnveidot sevi!
Valdas Možuras, UAB „Knauf” Viļņā (Lietuva) tehniskais konsultants
Skaidri saprotamas semināra vadītāja domas, nav monotona runas veida, aizraujošs pasniegšanas stils, interesanti un noderīgi. Liels paldies – SUPER!
Dainius Dubickas, UAB „Knauf” Viļņā (Lietuva) pārdevējs
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)