Kurši

Lai uzlabotu savu esošo un potenciālo klientu apkalpošanu, izvēlējāmies Jūsu vadīto kursu „Uz klientu orientēta efektīva pārdošana.”
Vērtējot kursu teorētisko daļu vēlētos atzīmēt, ka tā atšķīrās no citiem līdzīgiem kursiem. Manuprāt, atšķirība bija pozitīva, jo uzsvars tika likts uz galveno pārdošanas procesā, „sauso” teoriju atstājot otrā plānā.
Runājot par kursu pasniegšanas veidu, tas mūsu darbiniekus patīkami pārsteidza, jo bija pietiekami atraktīvs un interesants.
Skatoties uz kursu kopumā, palika pozitīvi un noturīgi iespaidi. Esmu pārliecināts, ka kursos iegūtās zināšanas mums palīdzēs pilnveidoties efektīvas pārdošanas un klientu apkalpošanas jomā.
G.Geistarts
Pirmais no daudzajiem semināriem, kurš patiesi bija interesants un saistošs mūsu darba specifikai. Labas un nedaudz piemirstas lietas. Šajā seminārā „Efektīva pārdošana” ieguvu jaunu pieredzi turpmākajam darbam. Pasniedzējs Armands Ābelītis spēja un mācēja „paņemt” katru semināra dalībnieku, laiks pagāja produktīvi un ātri! Liels paldies!!!
Jānis Tukišs, BN „Kurši” , vecākais pārdevējs
Ļoti pozitīvas emocijas par semināru „Efektīva pārdošana profesionāļiem”. Ieguvu dziļāku sapratni par to , cik patiesībā pārdevēja uzdevums ir grūts, bet tajā pašā laikā arī interesants. Ļoti svarīga bija tēma par iebildumiem. Cik patiesībā vienkārši ir, izmantojot pareizos vārdus, „neatlaist” klientu. Ieguvums taču abpusējs. Daudz kas vēl jāatceras, bet daudz ko es jau pielietoju savā darbā, pateicoties taviem iepriekšējiem semināriem. Zini! – Darbojas! Paldies , Tev , Armand!
Jānis Ziemelis, BN „Kurši” , vecākais pārdevējs
Seminārs „Efektīva pārdošana” bija interesants un noderīgs, jo dod pozitīvāku skatījumu un praktiskas idejas darbam. Atsvaidzināju zināšanas no iepriekšējiem „Perfect Sales” semināriem, uzzināju jaunus paņēmienus un metodes, kuras palīdzēs turpmākajam darbam. Kā svarīgākās tēmas atzīmētu: Kontakta nodibināšana Slēptais pirkums Iebildumi un to argumenti. Paldies par saturīgo semināru!
Artūrs Gustiņš, BN „Kurši” , Veikals vadītāja vietnieks
Ļoti pozitīvs seminārs ar ļoti brīvu gaisotni. Būtu jauki, ja šāda veida semināri būtu biežāk, jo ne katrs piedzimst par profesionāli. Par tādu tikai ar vēlmi un laiku var kļūt. Seminārā visas apspriestās tēmas man bija ļoti svarīgas. Ieguvu vērtīgas zināšanas pārdošanā, ko noteikti pielietošu savā turpmākajā darbā. Paldies Armandam Ābelītim!
Reinis Ivanovs, BN „Kurši” , pārdevējs
Esmu piedalījies citos šāda veida semināros, bet šeit viss tika izskaidrots kārtīgi un pamatīgi – ar visiem argumentiem! Ļoti viegli saprotams. Patika, ka arī semināra dalībnieki netika aizmirsti, tika iesaistīti praktiskās nodarbībās. Ļoti vērtīga bija tēma – Pārdošanas process, tā analīze. Esmu ieguvis shēmu optimālai klientu apkalpošanai.
Kristiāns Tiļugs, BN „Kurši” , pārdevējs
Šis seminārs ir pats labākais uz kādu esmu bijis , par tēmu „Efektīva pārdošana”./”Tapeks” , ” Nells”/ Seminārā nostiprināju jautājumu tehniku un visu pārdošanas procesu. Esmu ieguvis jaunu patīkamu pieredzi!
Edvīns Jurkevics, BN „Kurši” , pārdevējs
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)