Laika lamatas. Kam tiek tērēts mūsu laiks?

2015-03-02

Norādiet piecus punktus, kuri jums visvairāk piemīt:

1. Neskaidri mērķi.
2. Nav prioritāšu darbos.
3. Tieksme izdarīt visu uzreiz.
4. Nav nākotnes uzdevumu un to sasniegšanas līdzekļu pilnas ainas.
5. Neprasmīga darba dienas plānošana.
6. Personīgas organizētības trūkums, nekārtība darba vietā.
7. Pārlieka lasīšana.
8. Slikta dokumentu glabāšanas sistēma.
9. Vienaldzīgums pret darbu, motivācijas trūkums.
10. Piezīmju, zīmīšu, adrešu, telefona numuru meklēšana.
11. Nav sadarbības vai pienākumu sadales.
12. Telefona zvani.
13. Negaidīti apmeklētāji.
14. Nespēja pateikt „nē”.
15. Vēla vai nepilna informācija.
16. Nav pašdisciplīnas.
17. Nespēja novadīt darbu līdz galam.
18. Troksnis.
19. Ilgas apspriedes.
20. Nepietiekoša sagatavošanās sanāksmēm un konferencēm.
21. Nav komunikācijas vai atgriezeniskās saites.
22. Blakus sarunas.
23. Pārlieks sabiedriskums.
24. Birokrātija.
25. Ieradums atlikt darbus.
26. Tieksme zināt visu.
27. Ilgstoša gaidīšana.
28. Steiga, nepacietība.
29. Nav deleģēšanas.
30. Nav kontroles pār deleģētām pilnvarām.

Pievērsiet paaugstinātu uzmanību punktiem, uz kuriem jūs devāt pozitīvas atbildes.

Armands Ābelītis
„Perfect Sales” Direktors
Pārdošanas, klientu apkalpošanas un menedžmenta apmācību programmu autors un pasniedzējs.

"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA"  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)"Perfect Sales" ir kļuvusi par Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedru, ar šo sadarbības soli apstiprinot vēlmi aktīvi darboties uzņēmējdarbības vides attīstīšanā Latvijā!"EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA" (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA"  (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!"PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES" / "MENEDŽMENTA ABC 2" (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)"MENEDŽMENTA ABC"  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA" (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
"Perfect Sales" ir kļuvusi par Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedru, ar šo sadarbības soli apstiprinot vēlmi aktīvi darboties uzņēmējdarbības vides attīstīšanā Latvijā!
"EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA" (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA" (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
"PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES" / "MENEDŽMENTA ABC 2" (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
"MENEDŽMENTA ABC" (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)