Laika organizēšana

2015-03-02

Jūsu pārdošanas dienas laika organizēšana.

Laiks ir nauda. Nav otra patiesāka apgalvojuma īpaši tirdzniecības un mārketinga profesionāļiem. Nauda jums un ienākumi jūsu kompānijai. Jūs esat profesionālis, kas ir ieinteresēts strādāt vienmēr ar augšupejošiem ienākumiem. Cik efektīvi jūs sadaliet jūsu līdzekļus (laiku, iemaņas, spējas), tik tieši tas ietekmēs jūsu spēju gūt rezultātus un gūt prieku par veiksmi.

Laiks ir paradokss visiem. Tas ir absolūts, tas ir visiem pilnīgi vienāds – tās pašas dienas mēnesī, stundas dienā un minūtes stundā. Tomēr šķiet, ka citiem laiks ir labāks un efektīvāks. Tiem, kuriem ir šķietami vairāk laika, ir iemācījušies, kā pagūt izdarīt visu laikā.

Tālāk ir laika organizēšanas paraugi pārdošanas un mārketinga profesionāļiem. Tie palīdzēs jums noteikt svarīgākos vērā ņemamos elementus, kad jūs izstrādājiet sava personīgā laika organizēšanas sistēmu. Ejot tālāk noteikti ik pa laikam novērtējiet sava laika organizēšanas praksi un izmantojiet pārbaudes punktu sistēmu kā savu padomdevēju.

Šis ir jūsu pārdošanas laiks...dariet vairāk, pārdodiet vairāk...

Pārdošanas laika organizēšanas pārbaudes punktu saraksts ...

Organizējiet savu laiku...

Naudas stundas

  • Organizējiet savu dienu ap naudas stundām – stundās, kurās jūs varat un vajadzētu runāt ar klientiem.
  • Aktivitātes, kas nerada ienākumus ir pirms vai pēc naudas stundām.

Izpētes/izlūkošanas stundas

  • Veltiet kādu daļu no naudas stundām klientu izpētei
  • Variējot dienas laiku jūs palieliniet klienta sasniegšanas iespēju.
  • Ieplānojiet to, dariet to, mīliet to.

Papilddati/papildmateriāli

  • Sarindojiet un standartizējiet savus visbiežāk lietotos papildmateriālus lai būtu vieglāka un ātrāka to lietošana.
  • Dokumentējiet papildmateriālus – nenolieciet malā, lai dokumentētu tos vēlāk.

Profesionālā izaugsme

  • Izplānojiet stundas, kas nenes naudu, lai attīstītu pārdošanas iemaņas vai palielinātu savu kompetenci par produktu.

Izprotiet laika vērtību...

Pārdošanas dienas

  • Ziniet, kurā projekta pārdošanas laika posmā jūs atrodaties un atbilstoši plānojiet.
  • Izveidojiet pārdošanas dienas kalendāru

Papildlaiks

  • Izraugiet pieņemamu papildlaika apjomu, lai veltītu pārdošanai katru dienu (23 minūtes katru pārdošanas dienu pieliek klāt vēl vienu pārdošanas dienu katru mēnesi)

Produktīvais ‘dīkstāves’ laiks

  • Izmantojiet šo dīkstāves laiku savai izaugsmei pārdošanā  / lasiet biznesa literatūru/.

Papildus tikšanās

  • Viena papildus tikšanās dienā ir vairāk nekā 250 papildus kontakti gadā.


Iegaumējiet laika organizēšanas pamatus...


Plānojiet uz priekšu

  • plānojiet nākošās pārdošanas dienas jau brīvdienās, mēneša beigās un ceturkšņa beigās .
  • ziniet jūsu produkta pārdošanas laika posmu – kur jūs atrodaties pēc mēneša un cik tālu jūs esat savā pārdošanas darbā ar klientu.

Sagatavojiet sevi

  • jūs esat pārdošanas profesionālis, sagatavojiet sevi pārdošanai ar pārdošanas pārbaudes punktu sarakstu

Respektējiet laiku

  • Jūsu laiku, jūsu klienta laiku un potenciālā klienta laiku.
  • Profesionāļi neiznieko laiku un klienti respektē tos, kas to saprot. Esiet precīzs un kodolīgs.

Ar precizitāti līdz 90% ziniet to, ko darīsiet rīt, līdz 80% parīt un pēc 2 dienām, līdz 70% - pēc 3 dienām. Atcerieties, ka katra stunda, kas iztērēta plānošanai (laika, informācijas, mērķu un sarunu tēmu), ietaupa līdz 100 stundām darba laika, kā arī dod jums nenovērtējamu analītisku pieredzi.

Armands Ābelītis
„Perfect Sales Academy” Direktors
Pārdošanas, klientu apkalpošanas un menedžmenta apmācību programmu autors un pasniedzējs.

PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)