Latfood

A/s „Latfood” izsaka pateicību par doto iespēju sadarboties mūsu darbinieku apmācībās, organizējot kursus pārdošanas grupai par tēmu „Efektīva pārdošana”.
Esam apmierināti ar semināra kvalitāti un vienkāršo pasniegšanas metodi.
I. Muzikants
Patīkami bija tas, ka ļoti vienkārši un saprotamā valodā iztirzātas pārdošanas semināra tēmas. Ļoti daudz piemēru no konkrētiem dzīves gadījumiem. Ļoti veiksmīga esošā sakārtošana un daudz kā jauna iegūšana. Svarīgākās tēmas : Jautājumu uzdošana Klientu iebildumi un argumentācija Klientu apkalpošana. Pie iespējas rīkot šādus seminārus regulāri. Paldies!
Uldis Stepiņš, A/S „Latfood”, reģionālais vadītājs
Seminārs bija kvalitatīvs, interesants, saistošs. Ar daudziem reāliem un praktiskiem piemēriem mūsu darbā. Tēmas pasniegtas saprotamā valodā. Protams, lielā mērā pateicoties semināra vadītājam Armandam Ābelītim. Priekš manis viss kurss kopumā svarīgs un noteikti iegūtās zināšanas pielietošu darbā ar klientiem.
Olafs Smiltnieks, A/S „Latfood”, merčendaizers
Kopumā šis seminārs „Efektīva klientu apkalpošana” man likās ļoti interesants, uzzināju daudz ko jaunu! Man vissvarīgākās tēmas bija par klientu apkalpošanas nozīmi, kā veidot pozitīvu priekšstatu runājot pa telefonu un profesionālu klientu apkalpotāju iezīmes. Lai Jums veicas, un kā Jūs pats teicāt – galvenais pozitīvu attieksmi!
Laura Taube, A/S „Latfood”, operātore
Seminārs atgādināja daudz zināmā un ieguvu vairāk paskaidrojuma lietām darbā ar klientiem, par kurām pats nevarēju rast atbildes. Katrā gadījumā seminārs man stipri palīdzēs idejas realizēt praktiskajā darbā. Visas tēmas bija aktuālas, bet visvairāk tēma par to, kā pareizāk mainīt klienta domas un uzskatus par tirdzniecību un peļņu vispār. Paldies par sakarīgo semināru!
Oskars Kreceris, A/S „Latfood”, tirdzniecības pārstāvis
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)