Latraps kooperatīvā sabiedrība

Seminārs „Veiksmīga darījuma astoņi posmi” bija interesants un pasniegts atraktīvā veidā. Ļoti noderīgas informācijas materiāls. Iespējas savilkt paralēles ar iepriekšējo semināru, kas ļauj jauniem spēkiem novērtēt savu darba stilu. Svarīgākās tēmas bija par klientu vēlmju uzklausīšanu un veiksmīgu jautājumu uzdošanu, lai panāktu sarunas gaitas ievirzīšanu sev vēlamā virzienā. Noderīgs un galvenais praksē pielietojams seminārs!
Evita Kairiša, K/S „Latraps” labības iepirkumu speciāliste
Seminārs patika ļoti. Lielākie ieguvumi – vēlme darīt vēl labāk, vēl vairāk. Ir dažas apņemšanās (kas nav skaļi jāsaka). Svarīgākās tēmas bija: Verbālā un neverbālā komunikācija Kā izturēties pret saniknotiem klientiem un Atteikums. Ieguvu daudz jauna, lielāku pārliecību par savu varēšanu. Paldies par vērtīgo semināru!
Līga Ruža, K/S „Latraps”, nodaļas vadītāja
Seminārā „Efektīva pārdošana” ieguvu ļoti vērtīgu informāciju, lai izvērtētu savu līdzšinējo darbu ar klientiem un pieļautās kļūdas tajā. Svarīgākās tēmas : Klienta piesaiste un ieinteresēšana Verbālā un neverbālā komunikācija Konfliktu risināšana. Vērtīgi padomi un ieteikumi turpmākajam darbam. Tā turpināt!
Edgars Priede, K/S „Latraps”, tehnisko apkopju meistars
Seminārs „Efektīva pārdošana” bija ļoti efektīvs! Man personīgi svarīgas bija visas tēmas. Divās dienās esmu ieguvusi ļoti vērtīgu informāciju, ko nebija iespējams iegūt augstskolā mācoties menedžmentu un uzņēmējdarbību. Veiksmīgu turpmāko darbību un pēc iespējas vairāk klientu!
Jolanta Mūrniece, K/S „Latraps”, sekretāre lietvede
Labs un praktisks seminārs. Ceru, ka tas palīdzēs mūsu firmas personālam būt veiksmīgākiem darbā ar klientiem. Svarīgas tēmas - klientu problēmu atrisināšana un kā tikt galā ar klientu iebildumiem, to argumentācija. Seminārs liek pārdomāt savu rīcību darbā ar klientiem.
Aigars Laurinovičs K/S „Latraps”, Tehnikas pārdošanas un servisa vadītājs
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)